مقاصدی که با ویزای کانادا می توان به آن سفر کرد

    کد خبر :1031639

همانطور که می‌دانید تنها تعداد اندکی از کشورها هستند که بدون نیاز به ویزا می‌توانیم به آن‌ها سفر کنیم. از طرفی پروسه دریافت ویزا برای هر کشور نیز وقت‌گیر و سخت است و گاهی حتی امکان‌پذیر هم نیست. اما جالب است بدانید در صورتی که یکی از انواع ویزای کانادا مانند ویزای توریستی کانادا را داشته باشید، می‌توانید بدون نیاز به ویزا به تعدادی از کشور‌ها سفر کنید و از دیدن‌شان لذت ببرید. در این مقاله با تعدادی از این کشورها بیشتر آشنا می‌شویم. برای آشنایی با روش های دریافت فوری ویزای توریستی کانادا، این مقاله را مطالعه نمایید.

انگلستان

با داشتن ویزای کانادا می‌توانید اجازه ورود به انگلستان را هم داشته باشید، اما نه دقیقا آنطور که فکر می‌کنید. با این ویزا تنها اجازه دارید برای ۲۴ ساعت در خاک انگلستان حضور پیدا کنید. بنابراین این اجازه برای سفر و گشت و گذار در این کشور نیست. در واقع با داشتن ویزای کانادا می‌توانید ترانزیت فرودگاهی را در انگلستان (درصورت نیاز) تجربه کنید.

مکزیک

اول از هر چیز بگوییم که شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از ایران به مکزیک بروید. با این وجود اگر بتوانید ویزای توریستی کانادا یا مدل‌های دیگر را اخذ کنید، این کشور نیز به لیست کشورهای آزاد برای بازدید اضافه می‌شود. با ویزای کانادا می‌توانید به این کشور از آمریکای شمالی سفر کرده و تا ۱۸۰ روز نیز در آن بمانید، البته در صورتی که از خاک کانادا به آن سفر کنید.

کاستاریکا

کاستاریکا کشوری در آمریکای مرکزی و لاتین زبان است. این کشور کوچک به طبیعت فوق بکر و فوق‌العاده خود معروف است و برای اهالی طبیعت‌ گردی جای جذابی محسوب می‌شود. با داشتن ویزای کانادا می‌توانید به مدت ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید و حیات وحش و طبیعت آن را کشف کنید.

آنگویلا

آنگویلا جزیره‌ای در دریای کارائیب است که سابقا مستعمره بریتانیا بوده است. جالب است بدانید این جزیره با این که برای ما چندان شناخته شده نیست، اما یک مقصد توریستی لوکس محسوب می‌شود و رستوران و کافه‌‌های بسیار گرانقیمتی هم دارد. این جزیره به سواحل ماسه‌ای و بکر خود مشهور است. با داشتن ویزای کانادا می‌توانید برای ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید و ریلکس کنید.

پاناما

پاناما کشوری در آمریکای جنوبی است که پایتخت آن نیز همین نام را دارد. این کشور با وجود اندازه کوچک خود جذابیت‌های زیادی برای دیدن دارد، از جنگل‌های استوایی و بارانی بکر و عجیب گرفته تا کوهستان، سواحل زیبا و چندین جزیره در گوشه و کنار. با ویزای کانادا می‌توانید تا ۹۰ روز در پاناما اقامت کنید، البته ویزای شما باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

جمهوری دومنیکن

این کشور کوچک بین کوبا و پورتوریکو و در شمال دریای کارائیب قرار گرفته است. اگر از ایران بخواهید به این کشور سفر کنید نیاز به ویزای این کشور خواهید داشت، در حالی که با داشتن ویزای توریستی کانادا می‌توانید به مدت ۳۰ روز در آن اقامت داشته باشید. جمهوری دومنیکن به سواحل زیبای خود معروف است و مقصد جذابی برای یک سفر چندروزه خواهد بود.

مقدونیه

این کشور در شبه جزیره بالکان واقع شده و یکی از کشورهای ارزان اروپا به شمار می‌رود. مقدونیه یا در واقع جمهوری مقدونیه، تا سال ۱۹۹۱ جزوی از کشور یوگسلاوی محسوب می‌شد تا این که استقلال پیدا کرد. حالا این کشور کوچک یک مقصد جمع و جور و توریستی است که معماری عثمانی اروپایی جذابش در کنار دریا و رودخانه آن را دیدنی کرده است. با ویزای کانادا می‌توانید تا ۱۵ روز در این کشور بمانید.

کوبا

در حالت عادی برای ورود به کوبا نیاز به ویزا دارید. با این وجود اگر ویزای کانادا را داشته باشید می‌توانید ۳۰ روز به کوبا بروید. این کشور برای بسیاری یک تجربه فراموش نشدنی و منحصر به فرد است. کوبا که یک جزیره است به دلیل موقعیت خود گویی در زمان متوقف شده و علاوه بر حال و هوای متفاوتی که دارد، نباید از دریا و ماسه‌‌های سفیدش غافل شد.

برمودا

برمودا یک قلمرو خودگردان برون مرزی بریتانیا است که در غرب اقیانوس اطلس شمالی قرار گرفته است. کل این قلمرو متشکل است از هفت جزیره اصلی و چندین جزیره کوچک و بزرگ در اطراف آن است. برمودا یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری است که قطعا هرکسی را به خود جلب می‌کند. شن‌‌های صورتی و آب‌‌های فیروزه‌ای شما را فرا می‌خواند و با ویزای کانادا می‌توانید ۳۰ روز در این مکان بمانید.

آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا نیز دو جزیره‌ خودمختار در نزدیکی دریای کارائیب هستند و جالب این که زبان رسمی این دو جزیره نیز انگلیسی است. با ویزای کانادا می‌توانید ۳۰ روز را به سفر به این دو جزیره بروید و از جذابیت‌های آن‌ها استفاده کنید. برخی دیگر از کشورهایی که می‌توانید با ویزای کانادا به آن‌ها سفر کنید به شرح زیرند:

♦ عمان

♦ بلیز

♦ جزایر ویرجین بریتانیا

♦ مونته‌نگرو

♦ جزایر تورکس و کایکوس

♦ قطر

در نهایت

در این مقاله با تعدادی از کشورهایی آشنا شدیم که بدون نیاز به پاسپورت خارجی و تنها با داشتن ویزای کانادا می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. برای دریافت انواع ویزا از جمله ویزای توریستی کانادا، می‌توانید به آژانس مسافرتی ستاره ونک مراجعه کنید و در کنار به دست آوردن اطلاعات جامع و کافی، مراحل دریافت ویزا و جمع‌آوری مدارک لازم را نیز به ساده‌ترین روش ممکن پیش ببرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید