معنی اعداد فرشتگان و ساعت های رند در قانون جذب

    کد خبر :932410

اعداد نشان دهنده اتفاقات آینده هستند و شما برای متوجه شدن پیامی که آنها همراه خود دارند نیازمند داشتن علم خواندن اعداد هستید. در مبحث قانون جذب دو بخش ساعت رند و اعداد فرشتگان حضور دارند که زیر شاخه قانون جذب هستند و به شما کمک می کنند تا پیام هایی را که کائنات برای شما ارسال کرده اند را بهتر و دقیق تر متوجه شوید.

ساعت های رند چگونه به ما کمک می کنند؟

ساعت رند چیست؟ مطمئنا برای همه پیش آمده است که به صورت اتفاقی هنگام چک کردن ساعت، عددی رند را مشاهده کرده اند. این اتفاق برای همه جالب است و حتی بسیاری از مردم عقیده دارند زمانی که کسی ساعت رند را مشاهده می کند یعنی شخصی دیگر درحال فکر کردن به اوست. جدا از این صحبت ها طبق قانون جذب این موضوع ثابت شده که هر عدد رندی که ساعت به ما نشان می دهد نشانگر یک پیامد است. در طول شبانه روز ساعت های رند زیادی وجود دارد که تمامی آنها قابل تفسیر کردن هستند. ساعت رند چگونه به ما کمک می کند؟ در پاسخ این سوال باید به کائنات و قانون جذب اشاره کنیم. تمامی فعالیت های شما توسط کائنات جواب داده می شوند. تمرکز قانون جذب روی افکار مثبت است تا کائنات نیز به شما انرژی مثبت منتقل کند. یکی از روش هایی که کائنات می تواند در پاسخ تمامی اعمال و افکار مثبت شما برای شما انرژی مثبت ارسال کند ساعت رند است. کائنات نکته یا رهنمودی که شما در جستجوی آن هستید را از طریق ساعت رند برای شما ارسال می کنند ولی به شرطی که شما توانایی تفسیر و خواندن این پیام را داشته باشید. کائنات از روش های زیادی برای ارسال پیام به انسان استفاده می کند و اعداد رند نیز یکی از این روش ها است که شما به راحتی می توانید شروع به یادگیری و تفسیر کردن آن کنید.

علم یادگیری اعداد فرشتگان

این مقاله را با توضیحاتی راجع به اعداد شروع کردیم و اشاره هایی به این موضوع داشتیم که کائنات پیام های خود را از طریق اعداد برای ما ارسال می کنند. موجودات الهی هم جزو کائنات محسوب می شوند و یکی از اصلی ترین زیرشاخه های قانون جذب، اعداد فرشتگان است. اعداد فرشتگان به عدد هایی می گویند که توسط فرشتگان در مسیر ما قرار می گیرند تا ما قادر به درک آنها باشیم و با مطالعه  مفهوم این اعداد پیام ها و راهنمایی های فرشته مراقب خود را دریافت کنیم. هر عددی نشانگر یک راهنمایی و یک پیام از طرف فرشته مراقب است. شما ممکن است روزانه با یک عدد به دفعات زیاد برخورد کنید. به عنوان مثال از صبح زود عدد 33 را در گوشی موبایل، خیابان، پول خرید، سرعت کیلومتر ماشین و سن افراد مشاهده می کنید. مطمئنا این موضوع که شما به دفعات زیاد با یک عدد برخورد داشته اید برای شما عجیب است پس باید به دنبال معنی و مفهوم این عدد باشید. اعداد فرشتگان چیست؟ به گزارش وان جذب: این عدد های تکراری که به صورت مداوم در زندگی روزمره شما تکرار می شوند همان اعداد فرشتگان هستند که با استفاده از آنها شما پیام ها و راهنمایی های فرشته مراقب خود را دریافت می کنید. برای خواندن این پیام ها شما نیاز به علم اعداد دارید تا توانایی تفسیر عدد ها را داشته باشید. آموزش های عجیبی برای علم اعداد وجود ندارد بلکه هر عددی نشانگر یک پیام است که با یک مطالعه ساده توانایی متوجه شدن آن را خواهید داشت.

ارتباط کائنات با قانون جذب

ساعت های رند و اعداد فرشتگان همگی زیر شاخه قانون جذب هستند و این سه در کنار یک دیگر با کائنات در ارتباط می باشند. هرچه که شما قصد و درخواست آن را دارید توسط قانون جذب مطرح می شود و توسط کائنات برآورده می شود. به همین سادگی شما ارتباطی میان خواسته های خود و کائنات در دسترس دارید ولی به همین سادگی همه چیز برای شما فراهم نمی شود. برای اینکه درخواستی را از کائنات داشته باشید باید با ذهنی مثبت در جهت خواسته خود با دیگران و کائنات رفتار کنید. اگر عشق می خواهید باید به همه عشق بورزید تا کائنات هم برای شما درخواست شما را فراهم کند. اگر پول می خواهید باید در جهت داشتن پول تلاش کنید، ذهنی مثبت داشته باشید، تسلیم نشوید و منفی گرا نباشید و سپس می بینید که کائنات راه حل ها و ایده هایی در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک های فراوانی می کنند. قانون جذب به همین سادگی باعث می شود تا به خواسته های خود دست پیدا کنید و طعم موفقیت را بچشید.

کوین ترودو و سمنیار های قانون جذب

قانون جذب و روش های ثروتمند شدن به همین آسانی در اختیار من و شما قرار نگرفته بلکه یک شخص که خودش در انجمن های مخفی آموزش دیده بود و این قانون را یاد گرفته بود تصمیم گرفت که آن را برای تمام افرادی که قصد ثروتمند شدن دارند فاش کند. کوین ترودو کیست؟ کوین ترودو شخصی بود که تکنیک های قانون جذب و درخواست از کائنات را برای مردم جهان فاش کرد. قانون جذب تا چند سال قبل یک درس و آموزش مخفی بود که فقط در انجمن های مخفی توسط افراد ثروتمند تدریس می شد. کوین با شروع سمینار ها و کتاب های خود توانست خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کند. او با افشا سازی قانون جذب توانست مسیر زندگی بسیاری از افرادی که سخنان او را گوش دادند و به آنها عمل کردند را تغییر دهد. در سایت وان جذب فایل های صوتی کوین ترودو موجود می باشد اما اگر الان بخواهیم به صحبت های او اشاره های کوتاهی داشته باشیم می توانیم به این سخن او اشاره کنیم که گفته است: افراد ثروتمند اصلا نگران نیستند که چقدر مشکل و مانع در مسیر خود دارند بلکه آنها فقط از کائنات درخواست می کنند و در جهت درخواست خود اقداماتی انجام می دهند تا کائنات درخواستشان را برآورده کند. البته این اقدامات شامل سخت تلاش کردند و نامید نشدن می شود ولی خب مهم ترین عامل موفقیت آنها داشتن ذهنی قوی و مصمم بوده است. بدون داشتن ذهنی تمرکز یافته روی مسیر خود مطمئنا کائنات اصلا به حرف شما گوش نمی دهند و هیچ درخواستی از طرف شما برآورده نخواهد شد.

منبع: https://1jazb.com/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید