معرفی گوشی موبایلی که رنگش تغییر می‌کند/فیلم

    کد خبر :885263

Realme که ماه گذشته 9i را عرضه کرده بود، امروز اعلام کرد که در روز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) از مدل‌های Pro سری ۹ رونمایی خواهد کرد.

سری Realme 9 Pro در سراسر جهان عرضه خواهد شد و رویداد معارفه آن نیز به‌صورت زنده پخش می‌شود.

از آنجایی که ریلمی در اینجا از کلمه «سری» استفاده می‌کند، ما شاهد رونمایی این برند جوان از بیش از یک گوشی هوشمند در ۱۶ فوریه خواهیم بود.

این شرکت پیش‌تر تایید کرده بود که +Realme 9 Pro را معرفی خواهد کرد، اکنون طراحی و برخی از مشخصات آن از جمله ابعادش را فاش کرده است.

تراشه ۹۲۰ ۵G، صفحه نمایش AMOLED، اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش، نمایشگر ضربان قلب و یک سیستم دوربین سه گانه در پشت با یک واحد ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با OIS.

Realme دو گزینه رنگ برای +Realme 9 Pro در نظر گرفته که یکی سبز و دیگری آبی طلوع آفتاب است که دومی دارای طراحی Light Shift است که رنگ پنل پشتی را هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از آبی روشن به قرمز تغییر می‌دهد.

با این حال، از آنجایی که اخیرا این ویژگی را در گوشی ویوو V23 Pro مشاهده شده است، به همین دلیل این نخستین گوشی هوشمندی نخواهد بود که با قاب پشتی با تغییر رنگ عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند دیگری که Realme قرار است در ۱۶ فوریه رونمایی شود، Realme 9 Pro است که احتمالا طراحی Light Shift را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید