نشست خبری ژاکت

معرفی هیرو باکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست”

    کد خبر :1055908

اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار شد.

نشست خبری معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با سخنرانی آقای وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت و آقای امیر عصاری (مدیر توسعه کسب و کار و عضو هیئت مدیره ژاکت) در دو بخش مسیر رشد و توسعه ژاکِت از ابتدا تا امروز با سخنرانی آقای وحید بهرامیان ( مدیر عامل ژاکت) و معرفی ژاکت نکست و معرفی محصول جدید ژاکت، هیرو باکس با سخنرانی آقای امیر عصاری (مدیر توسعه کسب و کار ژاکت) برگزار گردید. همچنین در این مراسم آقای علی حاجی محمدی موسس ژاکت و بسیاری از مدیران و فعالان اکوسیستم استارتاپی و خبرنگاران رسانه‌ای و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه در نشست خبری ژاکت حضور داشتند.

در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به بررسی روند رشد ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان چشم انداز ژاکت که به دنبال داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال هست پرداخته است و بیان اینکه این هدف چگونه منجر به شکل گیری دپارتمان توسعه کسب و کار “ژاکت نکست” شده است.

وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت همچنین در ادامه به برخی از دستاوردهای ژاکت اشاره کرد.

-ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی

-ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به طور مستقیم و غیر مستقیم و ایجاد درآمد مولد برای بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده وردپرس در سراسر کشور ایران

-منتخب ۳ دوره جشنواره وب ایران به عنوان بهترین مارکت اینترنتی ایران در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷

-برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین مانند: وردپرس سامیت، دوسامیت، ژاکت دی، ویژن و …

-حمایت و خلق ارزش در وردپرس فارسی با کمک به توسعه بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی وردپرسی منتشر شده در ژاکِت

-راه اندازی و توسعه ژاکت سرویس به عنوان بازار خدمات آنلاین

-راه اندازی و توسعه ژاکت آکادمی به عنوان ارائه دهنده آموزش های مهارت محور و کاربردی در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی

-ایجاد بستر ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار”ژاکت نکست” با دو محوریت اصلی خود یعنی تکمیل سبد محصولات ژاکت و سرمایه گذاری در حوزه های مرتبط فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد.

در بخش دوم نشست خبری امیر عصاری مدیر توسعه کسب و کار ژاکت به معرفی ژاکت نکست پرداخت و اینکه چطور در این مسیر ایده ها و کسب و کارهای مختلفی جهت توسعه بازار ژاکت بررسی شد و در این بین دو محصول “کپی بن” و “هیروباکس” خروجی توسعه ها و سرمایه گذاری ژاکت طی این دو سال بوده است.

کپی بن یک سرویس کاملا آنلاین یون کیوب انکدر (ioncube encoder) جهت رمزنگاری کدهای توسعه داده شده برنامه نویسان است که بیشتر با رویکرد پاسخ به نیاز توسعه دهندگان ژاکت ایجاد شده است.

امیر عصاری با اشاره به هیروباکس گفت: با هیروباکس، بدون محدودیت می‌توانید به منابع فایل‌های گرافیکی دنیا، به‌صرفه و سریع دسترسی داشته باشید. به طور مثال دسترسی به منابع و فایل‌های پرمیوم سرویس‌های معتبری از جمله: فری‌پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui8.net، یلو ایمیج، Uplabs و … از طریق هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان پذیر است. در مجموع تاکنون هیروباکس توانسته است طی مدتی که توسط ژاکت نکست جذب سرمایه کرده، نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و به بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال خود، حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت‌های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه‌ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و … را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

مدیر توسعه کسب و کار ژاکت خاطر نشان کرد: ژاکت پس از موفقیت خود در راه‌اندازی مارکت پلیس محصولات مبتنی بر وب، به دنبال راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود که از این رو دومین رسالت واحد “ژاکت نکست” راه‌اندازی یا سرمایه‌گذاری در این حوزه انتخاب شد که در بین بررسی سرویس‌های مختلف، پلتفرم هیروباکس که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شده بود مورد توجه قرار گرفت و بعد از بررسی‌های دقیق و مذاکره با فاندرهای اصلی این محصول، پیشنهاد سرمایه‌گذاری و توسعه محصول از سمت دپارتمان ژاکت نکست ارائه گردید و در نهایت هیروباکس، با ارزش گذاری ۸ میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.

وی افزود: در طی ۶ ماه فعالیت هیروباکس از زمان سرمایه گذاری ژاکت، مدل درآمدی این کسب و کار اصلاح شده، و سرویس‌های جدیدی به هیروباکس اضافه گردید و کانال‌های بازاریابی آن ایجاد و رشد داده شد. پیرو این اقدامات برند هیروباکس موفق شد طی این مدت نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال را به محصول خود جذب کند.

چگونه از ژاکت نکست جذب سرمایه کنیم؟

هم اکنون دپارتمان ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری مجموعه ژاکت پتانسیل لازم برای پذیرش ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری در حوزه‌‌های وردپرس، سوشال کامرس، هوش مصنوعی، فین تک، سامانه معاملاتی و… را دارد. و در دو مرحله بذری (Seed-Stage) و مرحله اولیه (Early-Stage) اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند و متقاضیان میتوانند از طریق آدرس صفحه next.zhaket.com پروپوزال و ایده را برای بررسی ثبت نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید