معرفی موتورسیکلت ساده و پیشرفته بنللی در ایران

    کد خبر :608320

امروزه موتورسیکلت ها هم پا به پای صنعت خودرو رشد کرده اند و شرکت های صاحب نام این صنعت مانند هوندا، وسپا، یاماها، هارلی دیویدسون، کاوازاکی، سوزوکی و… به پشتوانه فناوری ها و تکنولژی های جدید محصولات بسیار به روز و کارآمدتری را نسبت به گذشته روانه بازار کرده اند که هر کدام به نوبه با استقبال بسیار زیاد علاقمندان در سراسر جهان روبه رو شده اند .
حالا دیگر موتورسیکلت علاوه بر جنبه تفریح و سرگرمی خود، نقش زیادی در اقتصاد شهری و فرار از ترافیک های خودرویی در شهرهای پر ازدحام دارند که استفاده از این وسیله را در شهرهای شلوغ نسبت به گذشته بیشتر کرده است.
اسکوتر” ها یکی از انواع پرطرفدار در دنیای موتور سیکلت هستند که به دلیل سادگی، ارزان بودن و عملکرد بهینه گزینه مناسبی بر ای استفاده در کلان شهرها به شمار می آیند .
اخیرا شرکت شرکت نیکران موتورپاسارگاد نماینده محصولات بنللی ایتالیا در ایران اقدام به فروش و ارایه یکی از این مدل ها به نام اسکوتر کافه نرو ۱۵۰ کرده است .
Caffenero 150 موتورسیکلتی 2018 و با طراحی ساده ،جذاب،مقرون به صرفه و در عین حال پیشرفته است و وزن کم آن، کنترل رانندگی آسان، آسایش و راحتی، و مصرف سوخت پایین را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت .

سواری نرم و روان ، قدرت CVT، پایداری در سرعت و عملکرد بهینه ی سیستم ترمز از دیگر مزایای این محصول می باشند .نوع موتور آن تک سیلندر، ۴زمانه و دو سوپاپ است. سیستم خنک کننده موتور، آب خنک و سیستم کنترل سوخت آن SOHC می باشد.
حجم موتور ۱۴۹ سی سی و ماکسیمم گشتاور آن ۱۳٫۳ نیوتون متر در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است و از کلاچ اتوماتیک و گیربکس اتومتیک CVT بهره می برد.
سیستم استارت الکتریکی، سیستم سوخت EFI، احتراق C.D.I و سیستم روغن کاری پاششی پر فشار از دیگر مشخصات آن می باشد که نسبت تراکم ۱۱:۱ را داراست .


شاسی کافه نرو ۱۵۰ بنللی، فولادی است. سیستم تعلیق جلو از نوع تلسکوپی با قطر ۸۶ میلی متر و سیستم تعلیق عقب تلسکوپی با قطر ۵۸ میلی متر می باشد. ترمز جلو وعقب آن دیسک ۲۵۰ میلی متر است. کورس کمک جلو ۹۰ میلی متر و کورس کمک عقب ۵۰ میلی می باشد. مخزن سوخت با حجم ۷ لیتر دارد.
به طور کلی باید گفت این محصول ترکیبی از استایل جدید و قدیمی، و طراحی کاملی از شکل ها و رنگ های مختلف است که بسیاری از سلیقه های امروزی را پوشش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به وب سایت شرکت نیکران موتور به آدرس www.nikrunmotor.com مراجعه و یا با شماره تلفن 55640669 021 تماس بگیرید .

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید