معرفی آئودی اس کیو5 مدل 2021/ پیشرانه های دیزل آئودی همچنان تولید می شوند / عکس

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳
    کد خبر :762253

نمایشگر 8.3 اینچی دیجیتال نشانگر آمپر در مدل قبلی جای خود را به نمونه 10.1 اینچی داده است.
به گزارش عصرایران، به رغم چالش هایی که متوجه توسعه پیشرانه های دیزل بوده و اعلام کمپانی های مطرح مبنی بر توقف تولید این گروه از موتورها، شاهد هستیم که گزینه های دیزل همچنان در کاتالوگ فروش آنها حضور دارند. در همین رابطه و به تازگی؛ آئودی از کراس اوور 2021 اس کیو5 TDI رونمایی کرده است.

در این مدل از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل هیبرید ملایم با 337 اسب بخار خروجی و گشتاور قابل توجه 700 نیوتن متر استفاده کرده است. این اعداد در مقایسه با خروجی 342 اسب بخاری مدل 2019 مقداری کاهش را نشان می دهد.

سیستم هیبرید ملایم 48 ولتی این خودرو یک کمپرسور الکتریکی را نیز همراه خود دارد که اگر جریان سوخت برای به چرخش دراوردن توربو کافی نباشد، کمپرسور سیستم هیبرید ملایم وارد عمل می شود.

این محصول در آزمایش ها طی 5.1 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز روی 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک هماهنگ شده است.

داخل کابین نیز بروزرسانی هایی را همراه خود داشته است. نمایشگر 8.3 اینچی دیجیتال نشانگر آمپر در مدل قبلی جای خود را به نمونه 10.1 اینچی داده است. نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی نیز همچنان 12.3 اینچی باقی مانده است. ماساژور و سیستم تهویه صندلی ها به عنوان آپشن ارائه شده است.

آئودی اس کیو5 تی دی آی مدل 2021 در سه ماهه اول برای بازار اروپا ارائه می شود و قیمت پایه از 68137 دلار آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید