مرسدس-ای ام جی GLE 53 با جلوه ظاهری فوق العاده

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۵۸
    کد خبر :899122

کمپانی فورجیاتو جدیدترین پروژه خود را بر اساس مرسدس-ای ام جی +GLE 53 4MATIC  معرفی کرده است. این خودرو دارای رینگ‌های ۲۴ اینچی است که جای تعجبی ندارد اما آنچه جلب‌توجه می‌کند ترکیب رنگ زرد و مشکی این رینگ‌های بزرگ است که با بدنه مشکی‌رنگ مرسدس تضاد جذابی ایجاد کرده‌اند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ فورجیاتو به عنوان شرکتی که در لس‌آنجلس مستقر است و کار تولید رینگ‌های اسپرت را انجام می‌دهد با شرکت دیپد اتو ورکس همکاری کرده است تا این GLE 53 را تیون کند.

عناصر کرومی بدنه جای خود را به تریم های مشکی یا زردرنگ داده‌اند و در تصاویر هم می‌توانیم لوگوی ستاره سه پر مشکی در جلو و زرد در عقب را ببینیم. میله‌های عمودی جلوپنجره نیز رنگ زرد روشن را به خود گرفته‌اند. به این موارد باید طراحی جدید اگزوز را نیز اضافه کنیم که در بخش عقب خودش را نشان می‌دهد. رنگ مشکی بدنه نیز پوشش سرامیک محافظتی را به خود گرفته است؛ اما آنچه بیش از همه جلب‌توجه می‌کند رینگ‌های این شاسی‌بلند کوپه هستند. این رینگ‌ها دارای طراحی مشکی مات در اکثر بخش‌ها و عناصر زردرنگ در کناره‌ها هستند. تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده است اما به احتمال زیاد از همان ترکیب رنگ مشکی و زرد در بخش داخلی نیز استفاده شده است.

همچنین اشاره‌ای به تغییرات قوای محرکه GLE 53 نشده است و به همین خاطر حدس می‌زنیم همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با دستیار هیبریدی نسخه استوک در زیر کاپوت حضور داشته باشد. این پیشرانه قدرت ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری خود را از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند. شاسی‌بلند اسپرت مرسدس شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید