تحت تاثیر بحران غزه و اسرائيل:

مرد ۷۱ ساله امریکایی؛ پسر مسلمان شش ساله را به قتل رساند

    کد خبر :1027040
مرد امریکایی پسر مسلمان قتل

یک مرد ۷۱ ساله در ایلینوی به اتهام قتل یک پسر ۶ ساله با انگیزه «نفرت از مسلمانان» دستگیر شده است.

جوزف زوبا در شهر پلینفیلد یک زن ۳۲ ساله را نیز به ضرب چاقو به شدت زخمی کرده است.

به نقل از بی بی سی؛ دفتر کلانتر ویل کانتی می‌گوید قربانیان به دلیل مسلمان بودن و تحت تاثیر بحران غزه و اسرائيل هدف حمله قرار گرفته‌اند.

آقای زوبا به قتل عمد درجه یک و تلاش برای قتل عمد، و ضرب و شتم متهم شده است.

دفتر کلانتر ویل کانتی در بیانیه‌ای اعلام کرده که صبح شنبه زنی با پلیس تماس گرفته و گفته صاحبخانه‌اش به او حمله کرده است.

این زن گفته که در دستشویی پنهان شده و تلاش می‌کند در برابر عامل حمله از خود دفاع کند.»

«وقتی که ماموران پلیس به سر صحنه رسیدند یک زن و یک پسر بچه را پیدا کردند با ضربات متعدد چاقو به سینه و بالاتنه‌شان زخمی شده بودند.»

هر دو قربانی به بیمارستان منتقل شدند اما پسر بچه کمی بعد از رسیدن به بیمارستان جان داده است. بعدا مشخص شد که این پسر بچه ۲۶ بار چاقو خورده است.

دفتر کلانتر گفته است در این حمله از یک چاقوی ارتشی با تیغه اره‌ای ۱۷ سانتی استفاده شده است.

انتظار می‌رود زن زخمی از جراحات خود جان سالم به در ببرد.

پلیس می‌گوید آقای زوبا را بیرون خانه، نشسته روی زمین پیدا کرده‌است. او پیش از اینکه برای بازجویی به دفتر پلیس منتقل شود برای درمان به بیمارستان برده شد.

بیش از ۱۴۰۰ نفر در پی حمله حماس به اسرائيل کشته شده‌اند و مقام‌های فلسطینی می‌گویند با احتساب ۱۰۰۰ نفری که زیر آوار حملات اسرائيل ناپدید شده‌اند بیش از ۲۴۵۰ نفر در حملات تلافی‌جویانه اسرائیل به غزه کشته شده‌اند.

روز یکشنبه رئیس پلیس فدرال آمریکا در گفتگویی کم سابقه با خبرنگاران از افزایش تهدید در خاک آمریکا در پی حمله حماس به اسرائیل خبر داد.

به گفته کریستوفر ری این «تهدیدی در جریان» است و نباید این احتمال را نادیده گرفت که حماس یا سایر «سازمان‌های خارجی تروریستی» می‌توانند از حامیان خود بخواهند در خاک آمریکا دست به حمله بزند.

آقای ری گفت مسلمانان و یهودیان و عبادتگاه‌ها و نهادهای وابسته به آنها، هردو مثل هم در آمریکا مورد تهدید قرار گرفته‌اند و اف. بی. آی برای از میان بردن این تهدیدها اقدام می‌کند.»

عصر ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید