مراکز عرضه لباس نوجوان معرفی می شوند

    کد خبر :42013

قبادی به این که مهم ترین نیاز طراحان و تولیدکنندگان لباس نوجوان، در اختیار داشتن مراکز عرضه است، اشاره و بیان کرد: قرار است در سایت ایران مد به معرفی این مراکز بپردازیم.

حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، توجه به لباس نوجوان را یکی از اهداف کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دانست و گفت: لباس‌های ایرانی، رده بندی سنی ندارند و ما برای نوجوانان، لباس مناسبی تولید نکرده‌ایم؛ به همین خاطر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارگروه مد و لباس، پرداختن به گروه سنی نوجوان است و این کار هم سهل است و هم ممتنع. سهل از این جهت که ما با خود می‌گوییم وقتی کار مردانه و زنانه طراحی و تولید می‌کنیم خب برای نوجوان‌ها هم کار می‌کنیم و ممتنع از این جهت که حساسیت‌های اجتماعی و همچنین حساسیت‌های نوجوانانه زیاد است و این گروه سنی تنوع و تکثر در لباس را می‌پسندد.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور به این که مهم ترین نیاز طراحان و تولیدکنندگان لباس نوجوان، در اختیار داشتن مراکز عرضه است، اشاره و بیان کرد: ما در حال حاضر، ۱۵ مرکز را شناسایی کرده ایم. اما این مراکز هنوز امکان عرضه ندارند؛ از این رو قرار است در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، فضای عرضه بیشتری را برای تولیدکنندگان نوجوان فراهم آوریم چرا که تولیدکننده های ما بیش از این که به حمایت مالی احتیاج داشته باشند به فراهم کردن امکاناتی برای عرضه مناسب کارهای خود نیاز دارند.

قبادی با اشاره به این که قرار است فروشگاه های عرضه لباس نوجوان معرفی شود گفت:دو سالی هست که به واسطه نمایشگاه حجاب و عفاف، بخشی را به لباس نوجوان اختصاص داده ایم و در حال فراهم کردن شرایط عرضه و تقاضا هستیم. ما در لباس نوجوان دختران با مشکلات جدی روبه رو بودیم که امروز، بخشی از آن برطرف شده و در حال حاضر می خواهیم فروشگاه هایی را به فروش لباس نوجوان اختصاص دهیم و این مراکز را در سایت ایران مد معرفی کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید