مدیریت زمان در پرواز های طولانی مدت خارجی

    کد خبر :504248

بلیط پرواز خارجی جواز خروج هوایی از کشور را صادر می­کند. در این جهت ایر­لاین های مختلفی در­­­­ ­­­­نظر گرفته شده است که می­توانید از آنها جهت سفر خود استفاده نمائید. بلیط هواپیما زمان و تاریخ پرواز و همچنین نوع پرواز شما را تعیین خواهد کرد.

به گزارش بازتاب ،باید در نظر داشته باشید بلیط­ها نیز انواع مختلفی دارند. برخی بلیط­ها هواپیما به صورت رفت و برگشت فروخته می­شوند و برخی فقط جهت رفت کاربرد خواهند داشت. البته کلاس­های پروازی نیز سبب تمایز بلیط­­ها خواهد شد که در 4 نوع فرست کلاس، کلاس تجاری و کلاس اکونومی در نظر گرفته شده­اند که امکانات و خدمات ارائه شده سبب تمایز آنها شده است.

خرید بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط خارجی از مراکز بسیاری امکان پذیر خواهد بود که از جمله مهمترین مراکز وبسایت­های فروش اینترنتی بلیط می­باشد که می­توانید به سهولت اقدام به خرید بلیط پرواز خارجی نمائید که هم در وقت صرفه جویی شده و هم بلیط را با قیمت مقرون به صرفه­تر خریداری خواهید کرد. شما می توانید خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی علی بابا  را به راحتی از آدرس https://www.alibaba.ir/iranout انجام دهید.

از دیگر روش­های خرید بلیط می­توان به مراکز مسافربری در سطح شهر اشاره نمود که خرید بلیط از این مراکز نیز مزایای ویژه­ای خواهد داشت که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره کرده­ایم:

  • می­توانید لیست کاملی از بلیط­ها را مشاهده نموده و بهترین مورد را خریداری نمائید.
  • تمامی مشخصات بلیط به حضورتان اعلام خواهد شد.
  • می­توانید از مسئول شرکت مشاوره­های لازم را دریافت کنید.

قیمت بلیط هواپیما خارجی

از جمله عوامل تاثیرگذار به قیمت بلیط پرواز خارجی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاریخ خرید بلیط تاثیر بسزایی در قیمت بلیط پرواز دارد.
  • پروازهای بین راهی قیمت پائین­تری دارد چرا که جهت تکمیل ظرفیت هواپیما صورت می­گیرد.
  • کلاس­های پروازی مهم ترین عامل تمایز قیمت بلیط می­باشد که در ادامه به ترتیب قیمت به آن اشاره شده است:

. فرست کلاس که کامل ترین خدمات را ارائه می­دهد گران­ترین کلاس پروازی می­باشد.

. کلاس تجاری که حد واسط فرست کلاس و اکونومی می­باشد جهت سفرهای خارجی مناسب­ترین مورد است.

. کلاس اکونومی دیگر کلاس پروازی است که کسانی که می­خواهند بلیط پرواز خود را با قیمت ارزان خریداری کنند می­توانند از این کلاس پروازی استفاده نمایند اما خدمات آن قابل مقایسه با دیگر کلاس­ها نخواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت بلیط می­توانید به وبسایت­های فروش بلیط و یا شرکت های مسافربری مراجعه نمائید.

بلیط ارزان هواپیما خارجی

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان دارید بهتر است تمرکز خود را به بلیط­های لحظه آخری بدهید. بلیط­ها در حالت کلی به دو نوع وجود خواهند داشت که یکی بلیط سیستمی و دیگری چارتر می­باشد که نوسانات بلیط چارتر سبب تمایز قیمت آن در زمان­های مختلف خواهد شد. هر چه به پرواز نزدیک و نزدیک­تر شویم قیمت بلیط چارتر نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

از دیگر عواملی که می­تواند قیمت بلیط را کاهش دهد فصل­های سال خواهد بود که در فصولی که گردشگران کمی به کشور مورد نظر سفر می­کنند قیمت بلیط کاهش چشمگیری داشته و بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان خواهد بود.

روزهای هفته نیز در قیمت بلیط تاثیر خواهند گذاشت که معمولا روزهای چهارشنبه بلیط­ها ارزانتر از دیگر روزهای هفته می­باشد.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت سن متقاضیان خواهد بود که برای کودکان زیر2سال بهایی دریافت نخواهد شد و کودکان زیر 5 سال نیز نیم بها محاسبه می­شود.

افراد معلول بلیط پرواز را می­توانند با تخفیف خریداری نمایند که باید مدارک بهزیستی را ارائه نمائید.

جهت خرید بلیط لحظه آخری باید از بخش بلیط چارتر که در وبسایت­های فروش بلیط در نظر گرفته شده­اند اقدام نمائید که این بخش هر لحظه به روز شده و لیست بلیط­های لحظه آخری را به نمایش خواهد درآورد.

صرفه جویی در زمان هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی

چنانچه میخواهید بلیط پرواز خارجی را بدون صرف وقت خریداری نمائید میتوانید آن را رزرو نمائید که در صورت وجود پرواز یک بلیط به شما اختصاص داده شود و دیگر نیازی به مراجعه به مراکز مربوطه نخواهید داشت.

همچنین جهت صرفه­جویی در وقت می­توانید بلیط خارجی خود را از وبسایت­های اینترنتی خریداری نمائید که هم وبسایت  خود فرودگاه و هم وبسایت­های فروش بلیط این امکان را فراهم کرده­اند که بیش از 5 دقیقه زمان­بر نخواهد بود.

نکات قابل توجه در خرید بلیط پرواز خارجی

جهت خرید بلیط هواپیما خارجی باید مواردی را در نظر داشته باشید:

  • از مهمترین موارد قابل توجه اطمینان از صحت اطلاعات داده شده می­باشد که باید تاریخ سفر و ساعت آن دقیقا چک شود.
  • در هنگام خرید بلیط خارجی مدارکی از شما درخواست خواهد شد که باید ارائه نمائید.
  • نیم ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حضور پیدا کنید.
  • چنانچه جهت خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان منتظر مانده­اید و سفر حائز اهمیتی در پیش رو دارید بهتر است اقدام به خرید بلیط معمولی نمائید چرا که امکان نبود بلیط چارتر وجود خواهد داشت.
  • باید به تاریخ و شماره پرواز دقت شده و مبدا و مقصد را به درستی وارد کنید.

اگر قصد خرید بلیط سفر را دارید، حتما سری به سایت علی بابا بزنید. علاوه بر بلیط هواپیما، شما می توانید بلیط اتوبوس خود را اینترنتی از علی بابا سفارش دهید. اتوبوس سیر و سفر – رویال سفر ایرانیان  و اتوبوس وی آی پی و… را می توانید به راحتی از آدرس https://www.alibaba.ir/bus-ticket رزرو کنید.

علاوه بر این، اگر قصد سفر با قطار دارید، حتما بلیط قطار علی بابا شامل قطارهای غزال- بن ریل و… را بررسی کنید و برای هر مسیری که قصد سفر دارید، به سادگی بلیط قطار خود را به صورت آنلاین از علی بابا سفارش دهید.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید