مدل جدید لامبورگینی هوراکان در راه است

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۰:۲۱
    کد خبر :899974

لامبورگینی با انتشار تیزری رازآلود، خبر از معرفی یک محصول جدید در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) داده است. در این تیزر، یک کاور فیبر کربنی پیشرانه دیده می‌شود. این نشان می‌دهد ساختۀ تازۀ اهالی سنت آگاتا یکی از دو نسخۀ جدید هوراکان است که قبلاً گفته شده بود طی سال جاری رونمایی می‌شوند و این رونمایی به نسخۀ جدیدی از اوروس اختصاص ندارد.

«بازتاب»گفته می‌شود این هوراکان جدید تکنیکا نام خواهد داشت درحالی‌که شایعات قبلی به نام JV استراداله برای آن اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود تکنیکا نسخه‌ای رام شده از STO باشد. این یعنی تکنیکا یک هوراکان خشن و تهاجمی خواهد بود که بسیاری از قطعات آئرودینامیکی افراطی STO را قرض می‌گیرد؛ بنابراین، انتظار می‌رود در این خودرو کیت بدنۀ متفاوتی شامل سپر جلوی تهاجمی، بال عقب مشابه پرفورمانته، دیفیوزر بزرگ، کاور پیشرانۀ اختصاصی و رینگ‌های جدید را ببینیم که آن را از STO متمایز می‌کنند.

هوراکان تکنیکا در زیر پوست خود اما بسیار شبیه STO خواهد بود. این یعنی در اینجا شاهد همان پیشرانۀ ۵.۲ لیتری V10 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور خواهیم بود که نیروی آن به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. تکنیکا ممکن است به اندازۀ STO روی پیست تمرکز نداشته باشد اما به‌احتمال‌زیاد ترمزهای کربن سرامیکی آن حفظ خواهد شد درحالی‌که احتمالاً از تنظیم تعلیق کمی متفاوتی استفاده خواهد کرد. تکنیکا می‌تواند نسخه‌ای برای خداحافظی با هوراکان باشد تا زمانی که جانشین پلاگین‌هیبریدی آن در سال ۲۰۲۴ از راه برسد. قیمت این نسخۀ جدید احتمالاً از STO پایه با قیمت ۳۲۷ هزار دلاری ارزان‌تر خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید