محمدرضا گلزار دوباره مجری شد/ کوچ از تلویزیون به نمایش خانگی

    کد خبر :790958

براساس تصمیمات شورای موافقت‌نامه کلی و تطبیق محتوای ساترا؛ پنج محتوای نمایش حرفه‌ای منتشر می‌شود که اجرای یکی از این برنامه ها بر عهده «محمدرضا گلزار» است.

روابط عمومی ساترا اعلام کرده که در جلسه اسفندماه شورای موافقت‌نامه کلی و تطبیق محتوای ساترا، با مجوز انتشار 5 برنامه در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا موافقت شد.

بر اساس تصمیمات این شورا، مسابقه «هفت‌خوان» به تهیه‌کنندگی مهدی منیری، کارگردانی مسعود شامحمدی در صورت تأیید معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص رعایت الزامات اقتصادی و مدل درآمدی مشروع از پلتفرم «نماوا» منتشر خواهد شد. نکته قابل توجه درباره این برنامه، این است که اجرای آن را «محمدرضا گلزار» برعهده دارد. گلزار پیش از این اجرای مسابقه «برنده باش» را برعهده داشت.

مستند «لذت سفر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیکاوس یاکیده نیز از پلتفرم «گپ فیلم» منتشر می‌شود.

به گزارش تسنیم، همچنین پلتفرم‌های «پیشتاز مووی» و «ام پی فور» میزبان دو برنامه ترکیبی خواهند بود؛ «بازی نما» به تهیه‌کنندگی علی مجیدی و کارگردانی کیارش فرمانی و «آرتیک» به تهیه‌کنندگی علی مجیدی و کارگردانی محمدحسین رحیم از این پلتفرم منتشر خواهند شد.

همچنین با موافقت شورای موافقت‌نامه کلی ساترا، پلتفرم‌های «فیلمگردی»، «فیلیمو» و «نماوا» میزبان مستند «جنگ دوست‌داشتنی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید