محصولات اسپرت «آلفارومئو» با چاشنی نوربرگ رینگ!

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۱۳
    کد خبر :237345

کمپانی خودروسازی آلفارومئو برمبنای دو مدل خودروی آلفارومئو جولیا و آلفارومئو شاسی بلند اسپرت استلویو، نسخه‌های ویژه نوربرگ رینگ را آماده کرده است!

کمپانی خودروسازی آلفارومئو ادعا می‌کند که دو مدل خودروی “جولیا” و شاسی بلند اسپرت “استلویو”، در پیست نوربرگ رینگ آلمان سریع‌تر از سایر وسایل نقلیه همرده خود هستند که تاکنون ساخته شده‌اند، به همین منظور کمپانی خودروسازی آلفارومئو تصمیم گرفته است تا برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، دو نسخه ویژه با نام‌های “نوربرگ رینگ” آماده کنند که در ادامه ویژگی‌های آنان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

محصولات آلفارومئو در نسخه‌های ویژه “نوربرگ رینگ”، تقریبا دارای ویژگی‌های یکسان هستند که در این خصوص می‌توان به رنگ خاکستری بدنه اتومبیل، یک صفحه کیلومتر فیبرکربنی، ترمزهای سرامیک/ فیبرکربنی، دستگیره‌های درب اتومبیل با فیبرکربن، صندلی‌های اسپرت “ریکارو” با ساختار فیبرکربنی، روکش‌های چرمی بر روی غربیلک فرمان، روکش‌های چرمی آلکانتارا و قطعات تزئینی فیبرکربنی بر روی تجهیزات داخل کابین، سیستم صوتی قدرتمند هارمن کاردون، صفحه نمایشگر 8.8 اینچی لمسی، قاب فیبرکربنی آینه‌های جانبی، چراغ‌های مشکی رنگ پیشانی، سقف فیبرکربنی و… اشاره داشت که در نسخه ویژه “نوربرگ رینگ” مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، در سال 2016 میلادی، کمپانی خودروسازی آلفارومئو با استفاده از خودروی سدان “جولیا Quadrifoglio” توانست زمان 7 دقیقه و 32 ثانیه را در پیست نوربرگ رینگ آلمان به ثبت برساند. علاوه بر این، خودروی شاسی بلند “استلویو Quadrifoglio” هم توانست با ثبت زمان 7 دقیقه و 51 ثانیه و 7 صدم ثانیه، پورشه کاین توربو S را شکست داده و به عنوان سریع‌ترین خودروی شاسی بلند اسپرت پیست نوربرگ رینگ معرفی شود تا حالا به مناسبت این موفقیت بزرگ، هردوی آنان یک نسخه ویژه دریافت کنند.

در پایان شرکت خودروسازی آلفارومئو اعلام کرد که به مناسبت سالگرد 108 سالگی تاسیس برند آلفارومئو، قصد دارد نسخه‌های ویژه “جولیا” و “استلویو” را به تعداد محدود 108 دستگاه راه اندازی کرده و به مشتریان عرضه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید