تویوتا گرند هایلندر 2024 با ظاهری بهتر معرفی شد

    کد خبر :974864

تویوتا در نمایشگاه شیکاگو 2023 با دستی پر پا به میدان گذاشت. زیرا محصولات متنوع و جدیدی از جمله گرند هایلندر 2024 را رونمایی کرده است که باید آن را شاسی بلند محبوب این برند در بازار ایالات متحده دانست.

بازتاب-گرند هایلندر 2024 در نسخه‌های Hybrid MAX توان 362 اسب بخاری داشته و به فناوری‌های نوینی چون Traffic Jam Assist، Head-Up Display و Digital Rearview Mirror مجهز شد.

گرند هایلندر

تویوتا درباره این مدل اظهار داشت که در بازار نیاز به شاسی بلند میان سایز سه ردیف صندلی با راحتی کامل احساس می‌شد. گرند هایلندر 2024 نه تنها دارای طراحی بهبودیافته در کابین و بیرون است، بلکه از فناوری پیشرانه الکتریکی بهره گرفته و راحتی فراوانی را برای سرنشینان 7نفره خود رقم می‌زند.

هایلندر یکی از اولین مدل‌های هیبریدی در سگمنت شاسی بلند میان سایز بود که از سال 2006 به تولید رسید. حال گرند هایلندر 2024 قصد دارد یکی از نخستین مدل‌ها در بخش خود برای پیشرانه الکتریکی باشد. تویوتا تریم‌های مختلفی برای گرند هایلندر تدارک دیده که از مدل پایه شروع شده و تا نسخه با عملکرد بالا را دربرمی‌گیرد. این خودرو شامل سه پیشرانه توربو 2.4 لیتری، هیبریدی 2.5 لیتری و هیبریدی مکس با قدرت 362 اسب بخاری می‌شود.

 گرند هایلندر

جزئیات بیشتری از این خودروساز اعلام نشد و انتظار داریم در تابستان امسال با قیمت پایه 45 هزار دلاری راهی بازار ایالات متحده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید