محدودیت های ترافیکی روز ارتش در تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به حرم امام راحل همزمان با برگزاری آیین ویژه روز ارتش در روز سه شنبه (29 فروردین) خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی روز دوشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محدودیت های ترافیکی در حوزه تردد و توقف از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب
( 28 فروردین) آغاز می شود و تا پایان مراسم رژه نیروهای مسلح ادامه می یابد.
وی به معابری که این محدودیت های ترافیکی در آن اعمال می شود اشاره و تصریح کرد: شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی (صالح‌آباد) از روی پل صنیع‌خانی به سمت جنوب و همچنین ورودی بزرگراه آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی به سمت جنوب مسدود خواهد شد.
سرهنگ رازقی ادامه داد: ورودی به بلوار علامه عسگری از جاده قدیم قم و سه‌راه باقرشهر و ورودی از آزادراه خلیج فارس به بلوار علامه عسگری در ضلع شمالی حرم مطهر نیز شامل این محدودیت های تردد و توقف می شود.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ به افرادی که قصد عزیمت به بهشت زهرا(س) را دارند، توصیه کرد از جاده قدیم قم درِ گلدسته برای ورود به بهشت زهرا استفاده کنند.
29 فروردین با ابتکار امام راحل به عنوان روز ارتش نامگذاری شد و همه ساله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این مناسبت رژه می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید