رگبار و رعد برق در راه پایتخت

    کد خبر :902437

 اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان این استان ظرف سه روز آینده نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق خواهد بود.

 بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد وضعیت جوی استان تهران با نفوذ و فعالیت متناوب سامانه بارشی در سه روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و گاهی وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید با احتمال کاهش موقت کیفیت هوا (به ویژه در نیمه جنوبی) پیش بینی می‌شود.

ضمن این که پیش بینی می شود در این مدت شاهد کاهش محسوس دما ( به طور میانگین در نیمه جنوبی ۶ تا ۱۰ و در نیمه شمالی ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس) باشیم، از روز یکشنبه به تدریج با کاهش ابر و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری و در ساعات اواسط روز همراه با وزش باد خواهیم بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران، گرم ترین نقطه استان تهران در 24ساعت گذشته را ایستگاه‌ ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراداعلام کرد.

 فردا (۲۷ فروردین) نیز آسمان ابری و همراه با وزش باد، گاهی بارش پراکنده و از بعد از ظهر، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد برای تهران مورد انتظار است.

روز یکشنبه (۲۸ فروردین) نیز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در شب شاهد کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید