رژه هوایی روز ارتش، اعلام آمادگی در پاسخگویی به هرگونه تهدید است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۷:۰۸
    کد خبر :901646
رژه هوایی روز ارتش، اعلام آمادگی در پاسخگویی به هرگونه تهدید است

امیر سرتیپ هادیان در جمع خلبانان پایگاه هوایی شهید لشگری با بیان اینکه امروز ارتش در اوج قدرت و آمادگی است و در تأمین امنیت پایدار جایگاه ممتاز و خاص دارد، اظهار کرد: رژه هوایی روز ارتش اعلام آمادگی رزمی در پاسخگویی به هرگونه تهدید است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان، خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در رژه هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه هوایی شهید لشگری گفت: آمادگی و توان رزمی ارتش باعث افتخار و غرور و مایه امید و دلگرمی ملت عزیز ایران اسلامی و موجب ناامیدی دشمنان است.

وی افزود: امروز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی و در کنار سایر نیرو‌های مسلح در اوج قدرت و آمادگی قرار داشته و در تأمین امنیت پایدار جایگاه ممتاز و خاص دارد.

امیر سرتیپ هادیان خاطر نشان کرد: رژه هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نوعی ارائه توانمندی رزمی ارتش و اعلام آمادگی رزمی در پاسخگویی به هرگونه تهدید و در هر سطحی است.

وی اظهار کرد: رزمندگان ارتش با رشادت و فداکاری‌های ماندگار در دوران درخشان دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ تحمیلی با ارتقای مستمر قدرت بازدارندگی خود در مقابل دشمنان و نقش آفرینی فعال در حوزه‌های جنگ نرم، مقابله با بیماری کرونا و مشارکت فعال و مؤثر در عرصه‌های مختلف امدادی و مردم یاری درستی حسن اعتماد امام (ره) و حقانیت ارتش را اثبات و نشان دادند.

جانشین نیروی هوایی ارتش، اقتدار دفاعی امروز کشور را وامدار پیشکسوتان سرافراز و شهدایی دانست که عزت و افتخار را برای ارتش و نظام مقدس اسلامی رقم زدند و تأکید کرد: عنایت، حمایت و رضایت فرماندهی معظم کل قوا از ارتش و این پرچم افتخار و سرافرازی که امروز در دست ماست مسؤلیت و انگیزه ما را مضاعف می‌کند.

به گزارش صدا و سیما، ‏امیر سرتیپ هادیان در پایان، پیام پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در آسمان را پیام اقتدار ملی دانست و گفت: غرش جنگنده‌های نیروی هوایی در کنار نمایش سایر تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در مراسم رژه روز ارتش، پیام معناداری به ویژه برای دشمنان کشور دارد و همه باید بکوشیم با یک رژه باشکوه و ایمن در ارائه پیام پرصلابت به طور شایسته نقش آفرین باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید