پاسخ سخت نیروهای مسلح ایران به کوچکترین حرکتی علیه امنیت کشور

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰
    کد خبر :988551
پاسخ سخت نیروهای مسلح ایران به کوچکترین حرکتی علیه امنیت کشور

رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش گفت: کوچکترین خطایی علیه ایران با نابودی حیفا و تل‌آویو همراه خواهد بود.

رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش به مردم عشق می وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه هایی همچون خدا باوری، خودباوری و مردم باوری دارد.

وی افزود: خدا باوری اندیشه دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزشهای الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می‌کند. ارتش ایران در دنیا افتخار دارد که ولایت مدار است و تحت زعامت جانشین امام عصر خدمت می‌کند و دستور و فرمان او را که فرمان الهی است بجان می خرد.

رییسی ادامه داد: امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و ارتش ما ارتشی مجهز، بروز و به هنگام است.

رییس جمهور گفت: ما شاهد بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم که جلوه ما می توانیم است. ارتش از تهدیدها فرصت می‌سازد و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد.

وی اظهار داشت: ارتش به مردم عشق می وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد. ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه ای در کشور پیش می آید ارتش در کنار ملت است.

رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است و مرزبانی از مرزهای کشور را به عهده دارد. ارتش در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می بینند.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند، نیروهای مسلح ما دست آن را به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: نیروهای فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند زیرا به نفع خودشان و به نفع منطقه است. حضور نیروهای بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند. اما نیروهای مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند.

رئیسی افزود: نیروهای مسلح ما در مقابل تروریستها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند. اما بیگانگان فقط امنیت کشورهای منطقه را تهدید می‌کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت نیروهای مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیروهای مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشورهای منطقه حراست کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید