مجموعه خودرو کانسپت الکتریکی دایهاتسو معرفی شد

    کد خبر :1025395
دایهاتسو

تا چند هفته دیگر، دایهاتسو قرار است در نمایشگاه خودرو ژاپن در زمینه خودروهای برقی (EV) سر و صدا ایجاد کند. اگرچه ممکن است این برند در آمریکا چندان فعال نباشد، اما همچنان در ژاپن یک برند محبوب بوده و در خودروهای جمع و جور و وسایل نقلیه تجاری تخصص دارد.

بازتاب- دایهاتسو زیربرند تویوتا است و آماده بوده تا ثابت کند کوچک بودن به معنای نوآوری کم نیست. دایهاتسو نه یک، بلکه چهار کانسپت الکتریکی را در این رویداد به نمایش می‌گذارد که هر کدام ویژگی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند.

ابتدا با Osanpo شروع می‌کنیم. این رودستر برقی برای کسانی طراحی شده که باد در موهای خود را دوست دارند. با سایز جمع و جور 133.7 اینچ، برای گشت و گذارهای سریع شهری عالی است. نام اوسانپو در زبان ژاپنی به معنای «راه رفتن» است، که بر فلسفه این برند جهت ایجاد خودرویی تاکید می‌کند که آزادی یک پیاده‌روی معمولی را در فضای باز ارائه می‌کند.

 

دایهاتسو

 

کانسپت Me:Mo EV دارای طراحی مستطیل شکل چشم نواز و پنجره‌های بزرگ برای ورود نور خورشید است. با 116.3 اینچ، کوچک‌تر از Osanpo است اما حال و هوای شهری شیک را دارد. مدلی که دارای بخش بار یکنواختبوده و این خودروهای برقی کاربردی هم اندازه Osanpo هستند و هدفشان ایجاد انقلابی در خودروهای تجاری جمع و جور با قطعات داخلی و خارجی قابل جابجایی برای سفارشی‌سازی است.

اما دایهاتسو فقط در خودروهای الکتریکی فعالیت ندارد. آنها همچنین یک کانسپت جدید از رودستر Copen خود را به این رویداد می‌آورند. این مدل جدیدتر و عریض‌تر دارای یک موتور 1.3 لیتری است که آن را به نسخه بهتری از 658 سی‌سی کنونی این برند با قدرت 63 اسب بخار تبدیل می‌کند.

 رویکرد دایهاتسو برای درک چگونگی تکامل خودروسازان جهت برآورده کردن تقاضاهای رو به رشد بازار خودروهای برقی حیاتی است. در حالی که تویوتا، سوزوکی و دایهاتسو در حال پیوستن به نیروها برای توسعه نسل بعدی ون‌های مینی تجاری الکتریکی هستند، دایهاتسو نقش خود را انجام ارتقا بخشیده و سعی دارد مطرح‌تر از گذشته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید