ماکت خودرو فراری Purosangue با ارزشی بیش از یک خودرو واقعی

    کد خبر :1009107
فراری Purosangue

مجموعه Amalgam که متخصص در تولید ماکت خودرو بوده، برندی بریتانیایی است که در سبد محصولش ماکت خودروهای مطرحی به چشم می‌خورد.

بازتاب-این شرکت نسخه مینیاتوری فراری Purosangue را با استفاده از رابطه طولانی‌مدت خود با سازنده خودروهای اسپرت و سوپراسپرت ایتالیایی برای ارائه مدلی واقعاً نفیس، هرچند بسیار گران قیمت، روانه بازار کرده است.

برای ساخت ماکت Purosangue در مقیاس 1:8، آمالگام از طرح‌های اصلی CAD، کدهای رنگ، و مشخصات مواد فراری و همچنین هزاران قطعه مهندسی دقیق مانند ریخته‌گری، عکس‌برداری و قطعات فلزی CNC استفاده کرد.

 

فراری Purosangue

 

آنقدر ماکت طبیعی جلوه می‌کند، شاید هنگام تماشا تصاویر آن را با مدل واقعی خودرو سوپراسپرت اشتباه بگیرید. فراری Purosangue ساخت آمالگام با طول بیش از 24 اینچ (62 سانتی متر) به بیش از 3000 ساعت زمان ساخت نیاز داشت و هر یک از 199 واحد دست ساز به بیش از 300 ساعت کار برای تکمیل نیاز دارند.

این شرکت می‌گوید که در پایان هر ساخت، مدل‌ها توسط هر دو تیم مهندسی و طراحی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند تا از صحت کامل اطمینان حاصل شود. قیمت پایه از 15995 دلار شروع می‌شود و شامل مدل مقیاس 1:8 اولین شاسی بلند فراری است که با رنگ قرمز رنگ شده و داخل آن مشکی است، در حالی که نسخه Bespoke قیمت را به 20795 دلار افزایش می‌دهد. برای این نوع پول، مشتریان می‌توانند رنگ بیرونی، رنگ داخلی، سبک چرخ و رنگ کولیس را مشخص کنند.

 

فراری Purosangue

 

مسلماً این خودرو بسیار ارزان‌تر از Purosangue واقعی است، با برچسب قیمت 400000 دلاری، موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 715 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 کمتر از 3.3 ثانیه. مجموعه آمالگام به دلیل ایجاد مدل‌های بسیار دقیق از ماشین‌های معروف، مانند استون مارتین DB5 Vantage و بوگاتی ویرون، و غیره شناخته شده است.

این شرکت مستقر در بریستول که سال 1985 تأسیس شد، در ابتدا بر ایجاد مدل‌های معماری خوب برای معماران برجسته بریتانیایی و آلمانی آن روز متمرکز بود. همچنین خدمات نمونه سازی محصول، به ویژه ساخت قطعات برای اولین جاروبرقی Dyson را ارائه داد.

مجموعه آمالگام در سال 1995 شروع به ساخت خودروهای مدل خوب کرد و فراری در سال 1998 همکار آن شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید