ماموریت سخت ستاره پرسپولیس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۱۷
    کد خبر :992171
مهدی+ترابی

مهدی ترابی یکی از نفرات کلیدی گل محمدی در کسب بردهای پیاپی اخیر پرسپولیس بوده است.

ریکاردو آلوز آن قدر پاس داد و در خط میانی تراکتوری ها درخشید که خیلی زود راهش را از بقیه هافبک های فوتبال ایران جدا کرد و موفق شد با فاصله ای زیاد برای هفته ها به عنوان برترین پاسور لیگ برتر نامش را در صدر جدول تثبیت کند.

برهمین اساس طی هفته های اخیر با وجود تغییر در جدول رده بندی کلی تیم ها و جدول عناوین فردی همچون برترین گلزنان لیگ و حتی جدول کلین شیت ها، در جدول برترین پاسور فصل هیچ تغییری رخ نداده و از ابتدای شروع به کار لیگ بیست‌ودوم تا به حال صدر جدول پاسورها کمتر از هر رده بندی دیگری دچار تغییر شده است. از این رو یکه‌تازی ریکاردو آلوز همچنان ادامه دارد.

اما این هافبک پرتغالی در هفته های اخیر دچار افت شده و همین موضوع باعث شده تا مهدی ترابی هر هفته به او نزدیک تر شود. آلوز که به نظر می رسد روند اوجش از بازی با استقلال به نوعی تحلیل رفت و خیلی از علاقمندان تبریزی و هواداران متعصب تراکتور معتقدند صحبت های ساپینتو سرمربی استقلال با آلوز در این وضعیت بی تاثیر نبوده، اگرچه همچنان بهترین پاسور فوتبال باشگاهی ما است اما مهدی ترابی هفته به هفته به او نزدیک تر می شود به گونه ای که حالا فاصله مهدی ترابی و آلوز به 4 پاس رسیده است.

در این وضعیت، هرکدام از دو بازیکن تنها سه بازی دیگر فرصت دارند تا رکورد خود را بهبود ببخشند. اگرچه در ظاهر عملیات سختی پیش روی ترابی برای رسیدن به صدر جدول وجود دارد اما شماره 9 سرخ ها که در 4 بازی اخیر تیمش در لیگ برتر و جام حذفی توانسته 2 گل بزند و 3 گل بسازد، به خودی خود نشان داده در آماده‌ترین فرم خود در فصل جاری قرار دارد و با ادامه این روند می تواند امیدوار باشد پس از سال ها صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر را به رنگ سرخ دربیاورد.

گفتنی است آخرین باری که یک پرسپولیسی عنوان بهترین پاسور و به نوعی مهندس لیگ را مال خود کرد به لیگ هفدهم برمی گردد. فصلی که محسن مسلمان با 10 پاس گل موفق شد عنوان برترین پاسور لیگ هفدهم را به نام خود ثبت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید