ماجرای پسری که نامزد ۲۸ ساله اش را به آتش کشید!

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۹:۴۱
    کد خبر :713622

پسر جوانی که پس از اختلاف با نامزدش در اقدامی جنون آمیز او را به آتش کشیده بود، صبح دیروز در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از روز دهم اردیبهشت سال گذشته با اعلام خبر آتش گرفتن یک خودروی ۲۰۶ در منطقه تهرانپارس به جریان افتاد و مأموران آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه حضور دختر و پسر جوانی در داخل خودرو شدند که دقایقی بعد با خاموش کردن آتش هر دو جوان به بیمارستان منتقل شدند. اما ۹ روز بعد دختر جوان با نام طناز فوت کرد و پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کار رسیدگی به آن به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد.

به گزارش ایران،به دستور بازپرس، رسیدگی برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده مرگ دختر ۲۸ ساله آغاز شد و پیمان ۳۰ ساله که او هم دچار سوختگی شدید شده بود و تحقیقات میدانی نشان می‌داد که او عامل وقوع حادثه بوده مورد بازجویی قرار گرفت. وی با قبول اینکه او خودرو را آتش زده، گفت: من و طناز یکسال قبل با هم آشنا شدیم و قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم.

او در یک دفتر مشاور املاک کار می‌کرد. به تازگی تصمیم گرفته بودیم که با سفر به کشور ترکیه سرمایه‌گذاری کنیم برای همین همه دارایی‌ام را برداشتم و به پول نقد تبدیل کردم و با خودم به ترکیه بردم، اما به مشکل برخوردیم و نتوانستیم در کارمان موفق شویم و در نهایت مجبور شدیم به ایران برگردیم و من، چون پولی نداشتم مدتی در خانه طناز زندگی کردم، ولی بعد از مدتی متوجه تغییر رفتار او شدم، برای همین به یک پانسیون رفتم. من به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود بسیار ناامید شده بودم. صبح روز حادثه به پمپ‌بنزین رفتم و یک بطری بنزین خریدم.

بعد هم از ساعت ۷ تا ۹ صبح جلوی خانه طناز منتظرش ماندم تا از خانه خارج شود. بعد به بهانه صحبت کردن و حل مشکلات‌مان سوار خودرواش شدم که در میانه راه مشاجره ما سر موضوعات قبلی شروع شد و گفت که دیگر مرا نمی‌خواهد. آن موقع بود که من از عصبانیت بنزین را روی او ریختم و فندک را روشن کردم که ناگهان آتش زبانه کشید و او در آتش سوخت، البته خودم هم به بنزین آغشته شده بودم و آتش گرفتم.

پس از اظهارات متهم رسیدگی به پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری آغاز شد، اما چون متهم در جلسه حاضر نبود وکیلش به دفاع از او پرداخت. در ابتدای جلسه مشخص شد که خانواده مقتول رضایت خودشان را اعلام کرده‌اند و از حق خود مبنی بر قصاص متهم گذشته‌اند. با این حال قاضی عنوان کرد که رضایت خانواده مقتول تغییری در ماهیت اتهام قتل عمد او ایجاد نمی‌کند.

در ادامه هم وکیل مدافع متهم به قاضی گفت: پیمان به عنوان متهم قصد کشتن دختر مورد علاقه‌اش را نداشته و در یک تصمیم آنی دست به این کار زده است و تنها قصدش ترساندن مقتول بوده است.

پس از اظهارات وکیل مدافع متهم و مدارک موجود در پرونده قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید