ماجرای قتل هولناک دختر تاجر ایرانی در هند

  • حوادث
  • شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۹:۴۸
    کد خبر :1049699
قتل هولناک دختر تاجر ایرانی هند

خانواده یک تاجر ایرانی که دخترشان در هند به قتل رسیده بود، درخواست کردند که پرونده به تهران منتقل و بررسی شود. جنازه این دختر نیز به کشور انتقال یافت..

شامگاه جمعه پنجم ژانویه، گزارش مرگ دختر جوانی در بیمارستانی در شهر نویدا در ایالت اوتار پرادش هند به تیم جنایی اعلام شد. دختر جوانی به نام زینت که به تازگی ازدواج کرده و برای خرید جهیزیه به هند رفته بود و فیروز، پدر زینت، از یک سال و نیم قبل برای تجارت به هند رفت و آمد داشت.

در ادامه بررسی‌های تیم جنایی مشخص شد دختر جوان در خانه اجاره‌ای هدف اصابت چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. در این خانه استیجاری که چند نفر از بستگان فیروز نیز در طبقات دیگر آن ساکن بودند.

به خاطر اختلافات خانوادگی شب حادثه بین فیروز و دو خانواده دیگر درگیری رخ می‌دهد و زینت برای دفاع از پدر و جلوگیری از این درگیری به میان دعوا می‌رود اما با ضربه چاقو مجروح می‌شود.

با قتل دختر جوان، پرونده‌ای تشکیل و سفارت ایران در دهلی نیز برای رسیدگی به این پرونده وارد عمل شد. در تحقیقاتی که پلیس هند انجام داد، چهار مظنون در این رابطه بازداشت شدند.

جسد دختر جوان هفته گذشته به تهران منتقل شد و بازپرس محمدمهدی براعه، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و جواز دفن را صادر کرد. همچنین خانواده دختر جوان از عاملان این جنایت شکایت کردند و مدعی شدند که قاتل عموی زینت بوده و افرادی که در این درگیری شرکت داشتند از نزدیکان او بوده‌اند. طبق اظهارات خانواده مقتول، پسرعموی زینت خواستگار او بوده و با پاسخ منفی از سوی او مواجه شده است. درگیری دو خانواده به خاطر این موضوع شروع و به قتل دختر جوان منجر می‌شود.

باتوجه به اینکه خانواده دختر جوان از عموی زینت و اقوام و دوستان او شکایت کرده و آنها را در این جنایت مقصر می‌دانند، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور مکاتبات اداری با تیم تحقیق هندوستان و ارسال پرونده قضایی قتل دختر جوان به پایتخت و استرداد متهمان را صادر کرد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید