لپ تاپ Slim Pro 9i زیبا لنوو معرفی شد

    کد خبر :984279
لپ تاپ Slim Pro 9i

شرکت لنوو پس از معرفی سری لپ تاپ‌های گیمینگ LOQ خود که دارای مشخصات قابل توجهی هستند، تصمیم گرفت سری Slim و Yoga را با تغییراتی در طراحی و مشخصات همراه سازد و از این رو مدل لپ تاپ Slim Pro 9i را معرفی کرد.

بازتاب-محصول جدید لنوو که به عنوان Slim Pro 9i شناخته می‌شود، در دو مدل 14.5 اینچی و 16 اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی 3K عرضه خواهد شد. این نمایشگرها کنتراست قابل توجهی دارند و پوشش 100 درصدی از فضای رنگی DCI-P3، sRGB و Adobe RGB ارائه می‌دهند. همچنین نرخ نوسازی به 165 هرتز رسیده و شدت روشنایی 1200 نیت است. بنابراین مخاطبان محتوا HDR قابل توجهی را می‌توانند مشاهده کنند.

نقطه عطف این دستگاه‌ها نسل جدید پردازنده اینتل و گرافیک انویدیا است. هر دو مدل Slim Pro 9i از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 سری H، حافظه رم 64 گیگابایتی و یک ترابایت SSD بهره می‌برند. همچنین می‌توانید انتظار بلندگوهایی با قابلیت Dolby Atmos و انتخاب پورت سالمی را داشت که شامل Thunderbolt 4، USB-A، جک هدفون و HDMI می‌شود، اگرچه برای داشتن یک کارت‌خوان SD با اندازه کامل باید هزینه بیشتر پرداخت.

لپ تاپ Slim Pro 9i

لنوو انتظار دارد که خانواده Slim Pro 9i در ماه می با قیمت 1700 دلار برای مدل 14.5 اینچی و 1800 دلار برای مدل 16 اینچی عرضه شود. البته این قیمت برای نسخه دارای گرافیک RTX 4050 بدون نمایشگر MiniLED است.

بالاترین مدل این سری دارای گرافیک 4070 انویدیا بوده که در کنار پردازنده Core i9 سری H نسل سیزدهم اینتل عملکرد بالایی ارائه می‌دهد. در کنار مدل‌های مذکور باید به سری ارزان‌تر Yoga 7i مبتنی بر اینتل Core نسل سیزدهم اشاره کرد که شامل دو نسخه 14 و 16 اینچی می‌شود، در حالی که Yoga 7 مجهز به AMD به پردازنده‌های Ryzen 7000 متکی است. می‌توانید از یک صفحه نمایش OLED تا 2.8K استفاده کنید. هر دو به‌روزرسانی یوگا از 800 دلار قیمت شروع شده و 7i در ماه آوریل با پردازنده AMD عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید