تبلت لنوو تب M9 با مشخصاتی مناسب و قیمتی اقتصادی معرفی شد

    کد خبر :997007
لنوو تب M9

شرکت لنوو به تازگی از تبلت اقتصادی رونمایی کرده که شامل مشخصاتی ایده آل و قیمتی مناسب می‌شود. تبلتی که تب M9 نام داشته و دارای نمایشگر 9 اینچی.

بازتاب-تبلت تب M9 دارای نمایشگر بزرگی بوده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. طراحی این مدل نسبت به نسل قبل ارتقایافته بوده و در عقب تک لنزی جای گرفته که یک دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.

در سوی دیگر دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی نیز تدارک دیده شد. این تبلت تنها 7.99 میلیمتر ضخامت و 344 گرم وزن دارد. یک نمایشگر 9 اینچی IPS LCD با وضوح 1340 در 800 پیکسل روی این مدل تعبیه شد.

باید بیان داشت که این صفحه نمایش 400 نیت حداکثر روشنایی را ارائه می‌دهد، اگرچه حاشیه‌های بسیار بزرگی وجود دارد که از چهار طرف آن را احاطه کردند. لنوو  Tab M9 به تراشه هلیو G80 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بوده، در حالی که جلو یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد. همچنین باید به باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی پرداخت، اما تنها از شارژ استاندارد 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

لنوو تب M9

در سایر ویژگی‌های قابل توجه باید به اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه، بلوتوث 5.1، حسگر تشخیص چهره و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این شرکت قرار است تب M9 را بزودی راهی بازار کند. البته نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تنها پیکربندی این تبلت بوده که شامل یک نسخه LTE و یک نسخه وای فای می‌شود. شایان ذکر بوده دستگاه تنها در یک رنگ آبی فارست به فروش خواهد رسید.

شرکت لنوو (Lenovo) یک شرکت چینی بزرگ تولیدکننده کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، سرورها و دیگر محصولات الکترونیکی است. شرکت لنوو در سال ۱۹۸۴ در بیجینگ تاسیس شد و به طور رسمی با نام Legend Group Limited شناخته می شد، اما در سال 2003 نام خود را به لنوو تغییر داد.

از آن زمان به بعد، لنوو به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی در جهان تبدیل شده است و به فروشنده‌ای برای محصولات الکترونیکی مانند لپ تاپ ها، تبلتها، تلفن‌های هوشمند و سرورها تبدیل شده است. لنوو در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور دنیا فعالیت می کند و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی در جهان شناخته می شود. همچنین، لنوو با همکاری با شرکت‌های دیگر نیز در توسعه و تولید محصولات مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سرورها نیز فعالیت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید