لوپتگی: از پیراهن مهم‌تر هم برای دعوا وجود دارد/درکاری که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵
    کد خبر :142448

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با انتقاد از دخالت وزیر ورزش اسپانیا در ماجرای پیراهن تیم ملی گفت: در کاری که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید.

به گزارش فارس، لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری فوق العاده خود که با حضور خبرنگاران مستقل و برخی رسانه‌های مخالف دولت اسپانیا همراه بود گفت: از پیراهن مهم‌تر هم برای دعوا وجود دارد، در کاری که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید، همه مشکلات ورزش اسپانیا حل شده، هیچ بی عدالتی هم در برخی استانهای اسپانیا در عرصه ورزش وجود ندارد، اکنون همه آقایان نگران طراحی پیراهن تیم ملی شده‌اند. شما که اینقدر رنگ بنفش و قرمز و نارنجی برایتان مهم بود زودتر می‌گفتید پول طراحی را به حسابتان می‌گذاشتیم. اکنون 25 میلیون یورو از آدیداس گرفته‌ایم و با همین پول بهترین کمپ تمرین و بهترین بازی‌های دوستانه را ترتیب داده‌ایم، آیا می‌خواهید همه این برنامه‌ها را خراب کنید؟

لوپتگی ادامه داد: آدیداس تصمیم گرفته است ما با این پیراهن بازی کنیم، من همه پیراهن‌های اسپانیا را دوست دارم، ما قرار است در جام جهانی بازی کنیم و پیراهن تیم هم هیچ مشکلی ندارد، اگر هم دارد دیگر دیر شده و باید به مسائل مهمتری فکر کنیم. فکر می‌کنم در این کشور مهم تر از صحبت کردن در مورد پیراهن، موضوعات زیادی وجود دارد. آدیداس تصمیم گرفته است که ما با این پیراهن بازی کنیم، ما هم همین کار را خواهیم کرد. به وزیر ورزش ربطی ندارد که با چه پیراهنی بازی می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید