لامبورگینی Revuelto سوپراسپرت هیبریدی ایتالیایی معرفی شد

    کد خبر :984679
لامبورگینی Revuelto

شرکت لامبورگینی به تازگی از سوپراسپرت هیبریدی جدید خود تحت عنوان Revuelto رونمایی کرد. مدلی که باید آن را جانشین جذاب اونتادور محبوب دانست و از پیشرانه 12 سیلندر پرتوانی بهره می برد.

بازتاب-Revuelto مستقیماً به “ترکیبی” ترجمه می‌شود و دارای پیشرانه ترکیبی یا همان هیبریدی است. به این معنی که می‌تواند با انرژی الکتریکی و همچنین سوخت ساده حرکت کند. جدیدترین ابرخودروی لامبورگینی می‌تواند در حالت تمام الکتریکی کار کند، اما برد آن تنها به 10 کیلومتر می‌رسد. طبق اعلامیه رسمی، Revuelto حداکثر برد الکتریکی فقط 10 کیلومتر با یک بار شارژ کامل است. به عبارت دیگر، واضح بوده که وسیله نقلیه هیبریدی قرار نیست به عنوان یک وسیله نقلیه صرفاً الکتریکی حرکت کند.

لامبورگینی Revuelto

اما یک پیچ و تاب وجود دارد، زیرا موتور احتراقی به لطف سیستم ترمز احیاکننده روی چرخ‌های جلو، می‌تواند باتری کوچک 3.8 کیلووات ساعتی را به تنهایی در شش دقیقه شارژ کند. برد برقی کم مشکل ساز نیست زیرا مشتریان چنین ابرخودروهایی برای پیشرانه احتراقی آن را انتخاب کرده نه برقی. پیشرانه تدارک دیده شده قدرت 813 اسب بخاری فراهم می‌آورد اما در کنار موتور الکتریکی مجموع قدرت به 1000 اسب بخار می‌رسد.

لامبورگینی Revuelto

در بحث طراحی خودروساز ایتالیایی سعی کرده به المان Y شکل در قسمت چراغ‌ها، بدنه و برخی موارد دیگر بپردازد. طراحی Revuelto تهاجمی بوده و در فضای داخل کابین هم مدرن جلوه می‌کند. سه نمایشگر دیجیتال برای قسمت سرعت سنج، سرگرمی و سرنشین به چشم می‌خورد. کابین بسیار متحول شده و شبیه به سایر مدل‌های لامبورگینی نیست.

طراحی جذاب، سرعت بالا 350 کیلومتر برساعتی، فناوری هیبریدی و برخی دیگر، Revuelto را به پرچمدار بی چون و چرا لامبورگینی تبدیل کرده که انتظار داریم سال آینده با قیمت 600 هزار دلاری به مشتریان ارائه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید