انتشار تصویر تیزری از مرسدس GLS قبل رونمایی

    کد خبر :985298
مرسدس GLS

مرسدس بنز شروع به معرفی نسخه فیس لیفت شده کلاس GLS کرده است. این برند آلمانی تصویری سایه‌دار از این شاسی‌بلند هفت‌نفره در توییتر خود منتشر کرد که اولین نگاه رسمی را به ما می‌دهد، هرچند که هنوز در زیر یک سایه است.

بازتاب-همانطور که انتظار می‌رفت، مرسدس GLS ظاهری تازه، نرم افزار و تغییرات تجهیزات جدید پیدا خواهد کرد. تصویر تیزر سایه‌دار تغییرات مورد انتظار در جلو را پنهان می‌کند، اگرچه چراغ‌های جلو هنوز شبیه به آنهایی هستند که در مدل خروجی وجود دارد. اینها تنها چیزهایی بودند که توسط خودروساز به اشتراک گذاشته شد، چیزهایی که در کل محدوده GLS استاندارد خواهند بود.

شاسی بلند پرچمدار مرسدس GLS در حال حاضر نسل سوم قرار داشته که در ابتدا سال 2020 معرفی شد. اگرچه به‌روزرسانی میانه چرخه معمولاً در سال چهارم تولید اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد خودروساز آلمانی این بار به سراغ آن رفت. با این حال، تصاویر جاسوسی از یک نمونه اولیه قبلا رویت شد که نگاهی اجمالی به ظاهر خودرو می‌داد.

مرسدس GLS

با توجه به آنچه که در تصاویر جاسوسی مشاهده کردیم، به نظر نمی‌رسد که نمای بیرونی این SUV دستخوش تغییرات چشمگیری شده باشد. گویی سپر جلو دارای میله‌های ضخیم‌تری در قسمت پایینی بوده، اما طراحی کلی به نظر اصلاح نشده است.

مشاهده‌های اخیر نسخه قدرتمندتر AMG 63، قسمت عقب آن پوشیده از برف و یخ است، که تشخیص هرگونه تغییر را دشوار می‌کند. با این حال، نکاتی وجود دارد که ممکن است یک نوار LED در زیر فویل استتار وجود داشته که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند.

شایان ذکر بوده، بسیاری از تغییرات در کابین مشخص نیست. به هر حال انتظار داریم تغییرات قابل قبولی صورت گیرد. سری GLS فیس لیفت شده بزودی از راه خواهند رسید و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. رونمایی در 4 آوریل انجام خواهد شد. این خودرو به عنوان مدل سال 2024 عرضه می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید