لامبورگینی اوروس تمام الکتریکی در راه است

    کد خبر :981098
لامبورگینی اوروس

شرکت لامبورگینی را به عنوان تولیدکننده سوپراسپرت می‌شناسند. خودروسازی که محصولاتی چندصدر هزار دلاری به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بازتاب- در دهه قبلی اولین شاسی بلند این شرکت یعنی اوروس با المان طراحی همیشگی و قدرت 600 اسب بخاری معرفی شد. در حالی که ژانویه 2023 این خودروساز پرآوازه ایتالیایی اعلام کرد برنامه‌ای برای عرضه نسخه تمام الکتریکی اوروس ندارد، اما گویی برنامه تغییر کرد.

البته اگرچه اوروس تمام الکتریکی عرضه خواهد شد اما این مدل تا سال 2029 از راه نخواهد رسید. یعنی 6 سالی را باید منتظر ماند تا مشخص شود دستپخت جدید لامبورگینی آن هم در حالت تمام الکتریکی چه سبک و سیاقی دارد.

لامبورگینی اوروس

این خبر مستقیماً از سوی مدیر عامل لامبورگینی یعنی استفان وینکلمن تایید شد. نسل بعدی اوروس که جایگزین نسل فعلی خواهد شد، تمام الکتریکی خواهد بود. این خودرو در سال 2029، یک سال پس از اینکه این برند اولین خودروی تمام الکتریکی خود را عرضه کرد، وارد بازار خواهد شد. مدلی که قرار است در سال 2028 عرضه شود، یک مدل کاملاً جدید است.

همراه با اوروس تمام الکتریکی، این امر به کاهش ۸۰ درصدی آلایندگی کلی این برند در مقایسه با امروز کمک می‌کند. برای کمک به این امر، نسل کنونی اوروس در سال 2024 هیبریدی خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید