با گرانترین لامبورگینی تاریخ آشنا شوید

    کد خبر :984015
لامبورگینی

در حالی که بیشتر افراد می‌توانند انتظار داشته باشند هر ابرخودروی جدیدی از کارخانه‌ای با قیمت هنگفت تولید شود، برخی از گران‌ترین لامبورگینی‌ها به خوبی از مرز میلیون دلار عبور می‌کنند.

بازتاب- این خودروساز ایتالیایی نه تنها به خاطر توسعه مدل‌های تولید معمولی مانند آونتادور، هوراکان و اوروس، بلکه به دلیل مهندسی نمونه‌های منحصر به فرد برای مرفه‌ترین مشتریانش نیز شناخته شده است. سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای لامبورگینی با بالاترین قیمت همچنان به رشد ارزش خود ادامه می‌دهند. در کنار این شگفتی‌های مدرن، گران‌ترین خودروهای لامبورگینی اکنون شامل خودروهای کلاسیک می‌شوند که در این راه پیشگام بودند.

لامبورگینی

جدای از پیدا کردن انبارهای شش رقمی و مشخصات بسیار کم مسافت پیموده شده، گران‌ترین لامبورگینی‌ها شاسی بلندهای تولید محدودی هستند که هرگز نمایندگی را ملاقات نمی‌کنند. گران‌ترین لامبورگینی جدید: Veneno 2013 تنها در چهار نسخه با قیمت  4 میلیون دلاری است. دومین مدل کمیاب آن در سال 2011 با معرفی لامبورگینی Sesto Elemento فقط برای پیست عرضه شد. تنها 20 نمونه در سرتاسر جهان ازآن به فروش رسید و هر کدام به قیمت 2.2 میلیون دلار فروخته شد. جدیدترین خودرویی که تاسیسات Sant’Agata Bolognese را ترک کرد، Sián FKP 37 بود، اولین خودروی سوپراسپرت با موتور 12 سیلندر و فناوری هیبریدی. تولید آن تنها به 37 دستگاه محدود شده و قیمت اولیه آن 3.7 میلیون دلار است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، اکثر مدل‌های گران‌قیمت لامبورگینی بسیار خاص هستند. در واقع، یک لامبورگینی میورا SV مدل 1971 یک بار در حراجی به یک کلکسیونر مشتاق به قیمت 3.6 میلیون دلار و یک لامبورگینی وننو رودستر یک بار به قیمت 8.3 میلیون دلار فروخته شد. بنابراین باید محصولات لامبورگینی را در بخش خودروها گزینه‌های گران قیمت بدانیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید