قطعی آب و برق ۲۷ روستای آستارا به علت بارش برف

    کد خبر :1047832
قطعی آب و برق روستا آستارا بارش برف

فرماندار آستارا از قطعی آب و برق ۲۷ روستای بخش مرکزی این شهرستان به دنبال بارش سنگین برف خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده اظهار کرد: بارش برف که از روز شنبه در این شهرستان آغاز شده بود امروز هم همچنان ادامه دارد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه به دلیل کولاک و شدت برف مسیر آستارا به اردبیل مسدود است، افزود: کامیون‌ها و خودروهایی که بامداد امروز در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس دچار مشکل شده و توقیف شده بودند با کمک نیروهای امدادی و خودروهای نظامی و انتظامی نجات پیدا کرده بودند و مسیر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها از سمت اردبیل و حیران گیلان به دلیل کولاک شدید ممنوع است، تصریح کرد: در سطح شهر آستارا ۵۰ سانتی بارش برف داشتیم و بر اساس گزارش‌ها، در زمینه آب، برق، گاز و تلفن قطعی و مشکلی نداریم.

شهاب زاده با اشاره به قطعی برق و آب حدود ۲۷ روستا در بخش مرکزی به دلیل افتادن درختان و پارگی کابل‌ها، اظهار کرد: در مناطق روستایی به ویژه دهستان حیران بارش بیش از یک متر برف را داشتیم و متأسفانه در این نقاط قطعی آب و برق داریم و تیم‌های مربوطه از شب گذشته در حال برطرف کردن مشکل هستند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی و کمکی از شهرستان‌های همجوار در حال ملحق شدن به تیم‌های امدادی هستند تا مشکلات برطرف و خدمات رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.

به گزارش مهر، شهاب زاده با بیان اینکه قطعی برق در منطقه حیران و بهارستان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تصفیه خانه آب بهارستان شود، افزود: از مردم انتظار داریم در مصرف آب و حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید