قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو در ارمنستان به امضا رسید

    کد خبر :917131
قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو در ارمنستان به امضا رسید

در جریان سفر وزیر صمت، رییس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ارمنستان، در مراسمی با انتخاب نماینده، قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو به این کشور به امضا رسید.

در دیدارهایی که در این سفر میان مقامات ایرانی و طرف ارمنستانی صورت گرفت، تصمیماتی درخصوص راهبرد ایران خودرو برای ورود مجدد به بازار ارمنستان به عنوان دروازه ورود به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا اتخاذ شد.

در ادامه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از مرکز تجاری ایران در ایروان و محل استقرار محصولات ایران خودرو در این مجموعه بازدید کرد و راهبرد و رویکردهای توسعه برند ایران خودرو در بازار ارمنستان را تعیین کرد.

دکتر مهدی خطیبی همچنین، از محل ارایه خدمات پس از فروش پیشنهادی شریک تجاری، فضاهای مرتبط با سالن فروش، فضای اداری، فضای تعمیرگاهی و … بازدید کرد.

در این مجموعه، علاوه بر محصولات سواری ایران خودرو، فروش سایر محصولات و توانمندی های گروه صنعتی از جمله ایساکو و ایران خودرو دیزل نیز استفاده خواهد شد که این مدل و رویه همکاری، برای سایر بازارهای صادراتی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین با برگزاری نشست مشترک میان دکتر خطیبی و مدیرعامل بانک ملت ایروان، عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات و نماینده ایران خودرو در ارمنستان مقرر شد ظرف مدت یک ماه، برای مدل نهایی مالی و فروش همکاری‌های لازم‌ صورت پذیرد.

در جریان نشست ها و دیدارهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با مقامات ارمنستانی، برنامه های دو سال آینده از جمله در حوزه همکاری با تاکسی‌رانی و پلیس ارمنستان به نماینده ایران خودرو نیز ابلاغ شد.

به گزارش ایکوپرس، همچنین با تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مقرر شد، ساز و کار ارایه خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای برای محصولات ایران‌خودرویی مسافران ایرانی در ایروان نهایی شود به نحوی که هزینه خدمات به صورت ریالی با ایساکو تسویه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید