قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ژانویه ۲۰۲۴

    کد خبر :1050975

فایند X۷ به‌عنوان قدرتمندترین گوشی پرچمدار و ردمی K۷۰E به‌عنوان قدرتمندترین گوشی میان‌رده بازار چین معرفی شده‌اند.

لیست‌های قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میا‌ن‌رده بازار چین برای ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شدند. در هر دو فهرست گوشی‌های مجهز به تراشه‌های مدیاتک در رتبه اول قرار گرفته‌اند که البته شاید در بازار جهانی وضعیت تغییر کند.

آنتوتو هر ماه لیست‌های قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده بازار چین و جهانی را منتشر می‌کند که حالا نوبت به ماه ژانویه و نسخه چینی آن‌ها رسیده است. طبق اعلام آنتوتو، اوپو فایند X۷ قدرتمندترین گوشی بازار چین است. این پرچمدار از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برد و به امتیاز ۲,۲۰۹,۸۳۲ دست پیدا کرده است.

قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده اندرویدی جهان

در لیست گوشی‌های پرچمدار، گوشی iQOO ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و امتیاز ۲,۲۰۶,۸۵۹ در رتبه دوم به چشم می‌خورد. از رتبه دوم تا رتبه هفتم فهرست، تمام گوشی‌ها به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده‌اند و پس از آن با دایمنسیتی ۹۳۰۰ روبه‌رو هستیم.

دایمنسیتی ۹۳۰۰ تنها از هسته‌های بزرگ و متوسط استفاده می‌کند و همچنین از پردازشگر گرافیکی Immortalis-G۷۲۰ با ۱۲ هسته بهره می‌برد.

قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی

گوشی‌های پرچمدار اندرویدی

قدرتمندترین گوشی‌های جهان در بنچمارک آنتوتو به ترتیب زیر هستند:

اوپو فایند X۷

iQOO ۱۲ Pro

ایسوس راگ فون ۸ پرو

اوپو فایند X۷ اولترا

iQOO ۱۲

وان پلاس ۱۲

رد مجیک ۹ پرو پلاس

iQOO Neo ۹ Pro

ویوو X۱۰۰ پرو

ویوو X۱۰۰.

اما وضعیت در میان گوشی‌های میان‌رده چگونه است؟ فهرست آنتوتو برای ماه ژانویه، باز هم یک گوشی مجهز به تراشه مدیاتک در صدر قرار دارد. این گوشی هوشمند، ردمی K۷۰E با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا است که توانسته به امتیاز ۱,۳۸۲,۱۵۰ دست پیدا کند.

قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده ژانویه ۲۰۲۴
قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده

به گزارش دیجیاتو، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، اکثر گوشی‌ها به تراشه مدیاتک مجهز شده‌اند و تنها گوشی‌های دوم و سوم لیست از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ بهره می‌برند که اختلاف امتیاز زیادی با گوشی اول دارند.

به‌ترتیب محصولات زیر به‌عنوان قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده در بنچمارک آنتوتو معرفی شده‌اند:

ردمی K۷۰E

ریلمی GT Neo ۵ SE

ردمی نوت ۱۲ توربو

اوپو Reno ۱۱

iQOO Z۸

iQOO Neo ۷ SE

ردمی نوت ۱۲T پرو

وان پلاس Ace Racing Edition

ردمی K۶۰E

ریلمی GT Neo ۳

درنهایت باید منتظر انتشار لیست‌های مربوط به بازار جهانی باشیم. انتظار می‌رود در این لیست گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ قرار بگیرند و حتی شاید گلکسی S۲۴ اولترا بالاترین رتبه را تصاحب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید