شیائومی رقیب زد فلیپ سامسونگ را می سازد

    کد خبر :1051146
شیائومی

شرکت شیائومی در حال ساخت گوشی فلیپ خود موسوم به میکس فلیپ است که برنامه‌ریزی شده امسال رونمایی شود.

بازتاب- بسیاری معتقد هستند که شیائومی در حال توسعه این مدل برای رقابت با زد فلیپ سامسونگ و سایر گوشی‌های تاشو مشابه از برندهای رقیب است. گفته شده این مدل در کنار شیائومی 14 اولترا پرچمدار طی ماه‌های آینده رونمایی و عرضه می‌شود.

شیائومی در نظر دارد این مدل را در چین رونمایی و عرضه کند و سپس باید به دنبال عرضه جهانی بود. به تازگی کاربر Digital Chat Station ویبو فاش کرد میکس فلیپ اولین گوشی تاشو عمودی این شرکت بوده و با چنین عنوانی هم عرضه می‌شود.

گفته شده دستگاه با نمایشگر تاشویی که دارد، فاقد هر گونه چین و چروک در وسط است. گوشی تاشو مورد اشاره شیائومی در نمایشگر پوششی خود دو حسگر دوربین داشته و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. میکس فلیپ به پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای هم می‌پردازد.

شیائومی

علاوه بر این، افشاکننده اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی Mix Fold 4 به اشتراک گذاشت که گفته می‌شود تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای را نیز در خود جای داده است. انتظار می‌رود که Mix Flip و Mix Fold 4 از طراحی بسیار باریک و سبکی برخوردار باشند. قابل ذکر بوده که انتظار می‌رود Mix Fold 4 در مقایسه با Mix Fold 3 که تقریباً 255 تا 259 گرم وزن دارد، وزن بسیار کمتری داشته باشد.

در حالی که فاش کننده جزئیات خاصی را ارائه نکرد، به نظر می‌رسد که این شرکت کیفیت صفحه نمایش و قابلیت شارژ سریع را برای Mix Flip و Mix Fold 4 حفظ کرده است. همچنین گفته می‌شود که دوربین چهارگانه مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ هم در کار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید