جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور:

قاطعانه با متعارضان به عرصه های طبیعی برخورد می‌کنیم

    کد خبر :509261
تخریب منابع طبیعی

جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: وظیفه اصلی ما پیشگیری از تصرف منابع طبیعی است که در این راستا با کسانی که سهوا و یا عمدا منابع طبیعی را تصرف می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

منطقه کردستان، سرهنگ محمد رضا حیدری امروز (۲۶اسفند ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کردستان اظهار کرد: با کسانی که سهوا و یا عمدا منابع طبیعی را تصرف می کنند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: وظیفه اصلی ما پیشگیری از تصرف منابع طبیعی است که این کار می تواند هزینه های کمتری برای دولت دربرداشته باشد.

جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد: فرمانده یگان حفاظت به فرمانده کشوری در درجه اول و به مدیرکل اداره منابع طبیعی در درجه دوم پاسخگو خواهد بود.

وی عنوان کرد: هیچگونه کوتاهی در انجام وظایف را قبول نمی‌کنیم و نظارت های محسوس و نامحسوس و بازرس های شبانه روزی را در دستور کار داریم.

حیدری با بیان اینکه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی در قبال هرگونه دخل و تصرف در عرصه های طبیعی مسئول است ادامه داد: انتظار داریم مدیرکل منابع طبیعی بانک اطلاعات زمین را تدوین کرده و زیرساخت های لازم برای نیروهای یگان حفاظت را در دسترس قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم پلیس پیشگیری کردستان در مسائلی که نیاز به همکاری با نیروهای یگان حفاظت است حمایت همه جانبه داشته باشد.

به گزارش ایسنا جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در پایان با اشاره به اینکه لباس کارکنان یگان حفاظت به رنگ سبز تغییر می کند یادآور شد: خودروهای یگان حفاظت با آرم این یگان مشخص می شوند که این مهم خود موجب کاهش برخوردها و همکاری بیشتر مردم با محیطبانان می شود.

در پایان این جلسه از زحمات سرهنگ بازنشسته حسن درویش فرمانده سابق یگان حفاظت منابع طبیعی استان کردستان تقدیر به عمل آمد و حکم آغاز به کار سرهنگ اردشیر دولت یاری به وی ابلاغ شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید