قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد/ باغبان مرموز اعتراف کرد

    کد خبر :1027661
قاتل داریوش مهرجویی

پلیس از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی خبر داد.

بر اساس این گزارش، داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ 22 مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.

بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند, همچنین بالغ بر 4 هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

سردارمنتظرالمهدی گفت: دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است.

بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

باغبان سابق، قاتل اصلی مهرجویی و همسرش

باغبان سابق ویلای مهرجویی از مدت ها قبل بر سر مسایلی با قربانیان اختلاف داشت و از اولین کسانی بود که به عنوان مظنون توسط پلیس دستگیر شد.

او همچنین کسی بود که سال گذشته اقدام به سرقت از خانه مقتولان کرده بود و از آنجا که قربانیان متوجه ماجرا شده بودند، با آنها اختلاف داشت. این اختلافات تا جایی ادامه داشت که مرد جنایتکار حتی یک بار همسر داریوش مهرجویی را با چاقو تهدید کرده بود.

در حالی که شواهد محکمی علیه این مرد به دست آمده بود، وی اعتراف نمی کرد تا اینکه حوالی ساعت 3بامداد امروز لب به اعتراف گشود و اسرار قتل داریوش مهرجویی و همسرش را فاش کرد.

او اعتراف کرد که پس از قتل قربانیان مقداری اموال از خانه آنها به سرقت برده‌ که بخشی از این اموال توسط پلیس کشف شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید