فیلم‌های جذاب پاییز سال ۲۰۱۷

    کد خبر :90976

همواره تابستان فصل فیلم های بزرگ، پر سرو صدا و پرهزینه بوده است و امسال نیز فیلم های بزرگی در فصل تابستان به اکران درآمدند که از میان آن ها می توان به «دانکرک»، «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»، «دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند»، «نبرد برای سیاره میمون ها»، «زن شگفت انگیز» و تعدادی فیلم دیگر اشاره کرد که هر یک با عکس العمل های متفاوتی از جانب منتقدان و سینماروها مواجه شده و در نتیجه در گیشه عملکردهای کاملاً متفاوتی داشتند.

به همین ترتیب در ماه های آینده نیز قرار است فیلم های بزرگ دیگری اکران شوند که بدون شک از فیلم های برجسته ی سال بوده و برای کسب جوایز اسکار سال آینده به شدت با هم رقابت خواهند داشت. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با فیلم هایی که در پاییز سینمایی (شهریور، مهر، آبان و آذر) سال ۲۰۱۷ اکران خواهند شد آشنا کنیم. با ادامه ی مطلب همراه باشید.

۱- آن- تاریخ اکران ۱۷ شهریور

فیلم «It» بر اساس رمانی ترسناک نوشته ی استفن کینگ با همین نام در سال ۱۹۸۶ ساخته شده است و کارگردانی آن را آندرس موشیتی بر عهده دارد. این فیلم داستان یک گروه از کودکان طرد شده با نام «باشگاه بازنده ها» را در تابستان سال ۱۹۸۹ در شهر دِری در ایالت مَین روایت می کند که باید با یک موجود فناناپذیر دارای توانایی تغییر چهره که مسئول گم شدن تعداد زیادی از کودکان شهر است مقابله کنند. در این فرآیند هر کدام از این کودکان مجبور می شود که با اهریمن درون خود مواجه شده که اتفاقات دردناکی را برای آن ها در پی دارد.

۲- مادر!- تاریخ اکران- ۲۴ شهریور

فیلم «مادر!» (Mother!) ساخته ی جدید کارگردان شهیر و صاحب سبک سینمای جهان، دارن آرونوفسکی و با بازی جنیفر لارنس و خاویر باردم یک فیلم ترسناک روانشناسانه در دنیای فراطبیعی است که داستان رابطه ی شکننده و زندگی نسبتاً از هم پاشیده شده ی یک زوج را روایت می کند که بعد از ورود یک زوج مسن به خانه ی خود دچار دردسر می شوند و زندگی آن ها شکل بدتری به خود می گیرد.

۳- کینگزمن: حلقه طلایی- تاریخ اکران ۳۱ شهریور

فیلم «کینگزمن: حلقه طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) به کارگردانی متیو واون و بازی کالین فیرث، جولین مور، چنینگ تتوم و جف بریجز، داستان اعضای گروه کینگزمن را روایت می کند که به یک گروه مشابه خود در ایالات متحده پیوسته و قصد انتقام از گروهی را دارند که قبلاً به آن ها حمله کرده و آسیب شدیدی به تشکیلات آن ها وارد کرده اند.


۴- نبرد جنسیت ها- تاریخ اکران ۳۱ شهریور

فیلم «نبرد جنسیت ها» (The Battle of the Sexes) به کارگردانی والری فاریس و جاناتان دیتون و با بازی اما استون و استیو کارِل اقتباسی از داستان واقعی مبارزه ی تنیس بین بیلی جین کینگ و بالی ریگز در سال ۱۹۷۳ است که انعکاس فراوانی در رسانه ها پیدا کرد.

۵- نینجاگو- تاریخ اکران ۳۱ شهریور

انیمیشن سه بعدی کامپیوتری «نینجاگجو» (Ninjago) فیلمی اکشن- کمدی و دارای صحنه های فراوان رزمی است که توسط چارلی بین ساخته شده و اسپین آف دوم مجموعه فیلم «فیلم لگویی» (The Lego Movie) به شمار می آید. این انیمیشن داستان شش نوجوان لگویی را روایت می کند که توسط یک استاد پیر استخدام شده تا پس از آموزش های رزمی نینجا به روش های مختلف به نبرد با هیولاها پرداخته و شهر خود را از دست آن ها نجات دهند.

۶- ساخت آمریکا- تاریخ اکران ۷ مهر

فیلم زندگینامه ای جنایی «ساخت آمریکا» (American Made) به کارگردانی داگ لیمان و با بازی تام کروز بر اساس داستان واقعی زندگی بَری سیت، یک خلبان در اوایل دهه ی ۱۹۸۰ را روایت می کند که به یک قاچاقچی مواد مخدر تبدیل شد و بعدها توسط اداره ی مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده برای بدست آوردن اطلاعات از کارتل مواد مخدر و افراد آن ها و همچنین برای مبارزه با کمونیسم تازه شکل گرفته در کشورهای آمریکای مرکزی استخدام شد.

۷-بلید رانر ۲۰۴۹- تاریخ اکران ۱۴ مهر

فیلم علمی تخیلی «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) به کارگردانی دنیس ویلنوو و با بازی هریسون فورد، رایان گاسلینگ و جارد لتو داستان یک افسر پلیس را روایت می کند که در می یابد توطئه ای در حال شکل گیری است که به زودی به موجودیت نسل بشر پایان خواهد داد. تلاش وی برای رمزگشایی از این راز و متوقف کردن این نقشه ی هولناک وی را با یک بلید رانر دیگر که ۳۰ سال پیش مفقود شده است مواجه می کند و این دو باید با هیولاها مبارزه کنند.

۸- پروژه فلوریدا- تاریخ اکران ۱۴ مهر

فیلم درام «پروژه فلوریدا» (The Florida Project) به کارگردانی شان بیکر و با بازی ویلم دفو داستان یک دختر باهوش شش ساله همراه با دوستانش را در یک مسافرخانه روایت می کند که مادری بسیار مهربان اما سر به هوا دارد و موضوعات جالبی برای آن ها رخ خواهد داد.

۹- خارجی- تاریخ اکران ۲۱ مهر

تریلر جاسوسی «خارجی» (The Foreigner) به کارگردانی مارتین کمپبل و با بازی پیرس برازنان و جکی چان داستان یک تاجر چینی سرشناس را روایت می کند که دختر نوجوانش در جریان یک حمله ی تروریستی که در گذشته ی پدرش ریشه دارد به قتل می رسد. این تاجر چینی در تلاش برای مقابله با این گروه تروریستی و انتقام از آن ها باید با یک مامور رسمی دولت بریتانیا نیز یک بازی موش و گربه را اجرا کند که او نیز گذشته ای مبهم دارد.

۱۰- مارشال- تاریخ اکران ۲۱ مهر

تریلر زندگینامه ای «مارشال» (Marshall) به کارگردانی رجینالد هادلین و با بازی چادویک بوزمان در مورد زندگی ثورگود مارشال، اولین قاضی سیاهپوست دادگاه عالی ایالات متحده است که در اولین روزهای وکالت خود با یک پرونده ی سخت و پیچیده مواجه می شود.

۱۱- داستان های میروویتز (جدید و منتخب)- تاریخ اکران ۲۱ مهر

فیلم درام و کمدی «داستان های میروویتز (جدید و منتخب)» (The Meyerowitz Stories (New and Selected)) به کارگردانی نوآ باومباخ با بازی بزرگانی مانند آدام سندلر، بن استیلر، اما تامپسون و داستین هافمن، داستان اعضای عجیب و غریب یک خانواده را بازگویی می کند که پس از سال ها دوری از همدیگر برای جشن گرفتن و گرامی داشتن دستاوردهای هنری پدرشان دور هم جمع می شوند و اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید