فیسبوک برای دومین بار در چندین ماه گذشته اشتباه کرد

    کد خبر :256847

به نظر می رسد فیسبوک تمامی پیام هایی که مدیرعامل آن یعنی مارک زاکربرگ در مسنجر ارسال و دریافت کرده بوده است را حذف کرده است.این کار بدین معنی است که مدیر اجرایی فیسبوک شرح وظایفی بالاتر از مدیرعامل را دارد و توانایی حذف برخی از پیغام ها را دارد.

میلیون ها کاربر فیسبوک چنین توانایی را در فیسبوک ندارند و نمی توانند پیغام های خود را به طوری حذف کنند که گیرنده پیغام نیز آن را نبیند.و این کار جدید مدیر اجرایی فیسبوک به قضیه پیشین لو رفتن برخی از اکانت های فیسبوک که ضرر و زیان هنگفت و عذرخواهی مدیرعامل فیسبوک را دربر داشت بیش از پیش دامن زده است.

دادن امتیازهای خاص به برخی از اکانت ها می تواند کاربران فیسبوک را ناراضی تر از پیش کند.

بعد از لو رفتن این اتفاق فیسبوک اعلام کرده است که این امکان را در چند ماه آینده در دسترس همگان قرار می دهد و این عقب نشینی دوباره فیسبوک در اوضاع اسفناک چندین ماه پیش خود است.البته به یاد داشته باشید که مسنجر فیسبوک در حال حاضر امکان ارسال پیام هایی با تنظیم زمان منقضی شده را دارد اما این امکان که به سرعت بتوان یک پیام اشتباه را پاک کرد در دسترس نیست.

یکی از سخنگو های فیسبوک در پیامی اعلام کرده است که در حال حاضر در حال آماده سازی این امکان و امکانات گسترده دیگری برای کاربران هستیم و این موضوع ممکن است چندین ماه طول بکشد اما می دانیم که پاک کردن پیغام های مارک زاکربرگ اشتباه بزرگی بود و ما می بایست بعد از در دسترس قرار دادن این امکان به کاربران اقدام به حذف پیام ها می کردیم.

این سخنگوی فیسبوک از کاربران فیسبوک عذرخواهی کرده است.این در حالی است که فیسبوک در واتس آپ و اینستاگرام که خریداری کرده است امکاناتی ناقص از این دست امکانات را دارد. در واتس اپ اگر پیغام پاک شود یک پیام با این مضمون ظاهر می شود که یک پیام حذف شده است و در اینستاگرام نیز تا زمانی که توسط مخاطب دیده نشده است امکان حذف پیام وجود دارد.

در حالی که فیسبوک از رسوایی قبلی رنج می برد این اشتباه نیز به عدم اعتماد کاربران به فیسبوک ضربه زده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید