واتساپ در حال آزمایش خبرنامه‌ خصوصی است

    کد خبر :977184
واتساپ

ممکن است مجبور نباشید برای به‌روز نگه داشتن دوستان WhatsApp خود به یک چت گروهی پیام ارسال کنید  WABetaInfo کشف کرده که کد موجود در نسخه بتای واتساپ اخیر برای اندروید شامل ارجاعاتی به یک ویژگی اعلام نشده “Newsletter” است.

بازتاب- در حالی که عملکرد دقیق آن مشخص نیست، یک فضای خصوصی در تب Status بوده که به شما امکان می‌دهد محتوا را با بسیاری از دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. نام‌ها و سایر جزئیات تماس به طور پیش فرض پنهان هستند.

واتساپ

این اولین نسخه بتا است که به ویژگی Newsletter اشاره می کند، بنابراین ممکن است برای مدتی آماده آزمایش نباشد. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که واتساپ خبرنامه‌ را به عنوان محصول نهایی منتشر کند.

اگر این کار ادامه پیدا کند، جای تعجب نخواهد بود. واتساپ به همان اندازه که یک سرویس پیام‌رسانی است، منبع اطلاعاتی بوده و کاربران اغلب پیام‌ها را به یکدیگر انتقال می‌دهند و اخبار را از طریق بحث‌های گروهی دریافت می کنند. خبرنامه به طور موثر بخشی از این اطلاعات را ساده می کند. متا همچنین سال‌ها به سمت سرویس‌های حریم‌محور، از جمله جوامعی که می‌توانند چند چت گروهی را به هم پیوند دهند، گذرانده است. این افزونه می‌تواند عملکرد واتساپ را بدون تبدیل آن به یک شبکه اجتماعی به سبک فیسبوک گسترش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید