متا به دنبال سرویس پولی مشابه توییتر بلو برای اینستاگرام و فیسبوک

    کد خبر :976540
متا

باتوجه به شایعات قبل شرکت متا در حال ایجاد سرویس مشابه اشتراک بلو توییتر با نام Meta Verified است. به گفته زاکربرگ این سرویس موجب افزایش امنیت حساب کاربر خواهد شد.

بازتاب-زاکربرگ بیان داشته که با سرویس Meta Verified افراد موجب افزایش اعتبار و امنیت حساب کاربری خود خواهند شد. سرویس مورد اشاره هزینه 15 دلاری در ماه را برای کاربر به دنبال دارد.

یک اشتراک برای هر دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام است و افراد با تهیه یک اشتراک در هر دو شبکه می‌توانند استفاده کنند. کاربران پیش از اینکه بتوانند برای Meta Verified ثبت نام کنند، باید شرایط واجد شرایط بودن خاصی را رعایت کنند. به طور خاص، این شرکت به Engadget گفته که اشتراک فقط برای کاربران 18 سال یا بالاتر در دسترس خواهد بود.

متا

متا همچنین از مشترکین بالقوه می‌خواهد که یک شناسه دولتی که با نام و عکس نمایه در حساب فیسبوک یا اینستاگرام خود مطابقت دارد، به اشتراک بگذارند. پس از تأیید، نمی‌توانید نام نمایه، نام کاربری، تاریخ تولد یا عکس خود را بدون انجام مجدد فرآیند تأیید تغییر دهید. اکانت‌هایی که قبل از این سرویس تاییدیه گرفتند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در کنار مزایایی مانند تیک آبی و افزایش دید در جستجو، متا ۱۰۰ ستاره رایگان را در اختیار مشترکان تایید شده قرار می‌دهد، ارز دیجیتالی که می‌توانند از آنها برای ارائه به سازندگان در فیس‌بوک استفاده کنند. این اشتراک همچنین با دسترسی به برچسب های انحصاری جهت استفاده در Stories و Reels همراه است. شایعات مبنی بر اینکه متا در حال آماده شدن برای آزمایش یک سرویس تأیید پولی است، از اوایل ماه فوریه منتشر شد.

حال باید دید آیا متا با چنین رویکردی موفق خواهد بود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید