متا به پشتیبانی از NFT در اینستاگرام و فیسبوک پایان می دهد

    کد خبر :981941
NFT

متا کمتر از یک سال پس از تلاش برای استفاده از “کلکسیون‌های دیجیتال” در پلتفرم خود، پشتیبانی خود از NFT در فیسبوک و اینستاگرام به پایان می‌رساند.

بازتاباین به روزرسانی در حالی ارائه می‌شود که شبکه اجتماعی هزاران کارمند را اخراج کرده و پروژه‌های متعددی را در بحبوحه آنچه که مارک زاکربرگ به عنوان «سال کارآمدی شرکت» توصیف کرد، تعطیل نمود.

استفان کسریل، رئیس بخش بازرگانی و فناوری‌های مالی متا در به‌روزرسانی‌ای که در توییتر به اشتراک گذاشته شد، نوشت:

 «در حال حاضر کلکسیون‌های دیجیتال (NFT) را حذف می‌کنیم تا روی راه‌های دیگر برای حمایت از سازندگان، افراد و کسب‌وکارها تمرکز کنیم. ما بسیار آموختیم که می‌توانیم برای محصولاتی که به ساختنشان ادامه می‌دهیم برای حمایت از سازندگان، افراد و کسب‌وکارها در برنامه‌هایمان، چه امروز و چه در متاورس، اعمال کنیم.»

NFT

او اضافه کرد که این شرکت در مقابل بر روی «کارهای کسب درآمد برای Reels» و «پرداخت پیام در سراسر متا» تمرکز خواهد کرد. این به‌روزرسانی تقریباً یک سال پس از آن ارائه شد که زاکربرگ در رویداد SXSW اعلام کرد، اینستاگرام در حال کار بر روی پشتیبانی NFT است، قابلیتی که در ماه می سال 2022 ارائه شد.  این شرکت در ماه نوامبر از گسترش قابل توجه دیگری از این ویژگی خبر داد، زمانی که برنامه‌هایی را فاش کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد تا کلکسیون‌ها را مستقیماً در اینستاگرام بفروشند.

کسریل توضیح بیشتری در مورد اینکه چرا متا مسیر NFTها را معکوس می‌کند، که زاکربرگ پیشنهاد کرده بود می‌تواند در برنامه‌های متاورس شرکت نقش داشته باشد، توضیح نداد. او در طول حضورش در SXSW در سال گذشته گفت: “امیدوارم بدانید، لباسی که آواتار شما در متاورس پوشیده است، می‌دانید، می‌تواند اساساً به عنوان NFT بریده شود و بتوانید آن را بین مکان‌های مختلف خود ببرید.”

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه متا چیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید