فولکس واگن Jetta GLI Performance Concept معرفی شد

    کد خبر :951068
فولکس واگن Jetta GLI Performance Concept معرفی شد

فولکس واگن در نمایشگاه SEMA 2022 از خودروی مفهومی جدیدی به نام فولکس واگن جتا GLI پرفورمنس کانسپت رونمایی کرد. خودرویی مسابقه ای که پیشتر باید آن را مناسب پیست مسابقه دانست.

بازتاب-‌‌کانسپت جدید Jetta GLI Performance در جتا GLI Autobahn 2022 ساخته شده است و با یک گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود. مدل جتا GLI که اولین بار در سال 1984 عرضه شد، در طول نسل‌های مختلف خود با محبت به عنوان GTI با صندوق عقب شناخته می‌شود. جتا GLI که مکرراً نشانه‌های طراحی بیرونی و سخت‌افزار عملکردی متعددی را با پسر عموی خود گلف GTI به اشتراک گذاشته است، در طول چهار دهه نزدیک به وجود خود به همان اندازه خودروی راننده بوده است.

فولکس واگن Jetta GLI Performance Concept معرفی شد

مرکز طراحی فولکس واگن در کالیفرنیا با ادای احترام به سال‌های متمادی در خط تولید مدل، ویژگی‌هایی را از تاریخ غنی GLI به عاریت گرفت و آنها را در بازسازی کاملی از نمای بیرونی و زیربنای مفهومی Jetta GLI Performance تقویت کرد.

رتو برون، مدیر ارشد مرکز طراحی فولکس واگن کالیفرنیا، گفت: «مفهوم جتا GLI فرصتی برای تیم ما بود تا از اشتیاق ما به ورزش‌های موتوری استفاده کند و چشم‌اندازی را ایجاد کند که حتی از خودروی تولیدی خود گویاتر و هیجان‌انگیزتر باشد». طراحی بدنه عریض به این مفهوم GLI حالتی را می دهد که هر مشتاقی رویای آن را دارد و رفتار گرافیکی بر ماهیت تهاجمی تر آن تأکید می کند، در حالی که عناصر کلاسیک GLI را در خود جای داده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید