فوتبال راه رفتن روی اعصاب وریا غفوری؛ مدیر جاه‌طلب قلابی!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳
    کد خبر :682881

اهمیت وریا غفوری در ترکیب استقلال آنجا روشن می‌شود که فرهاد مجیدی بعد از تصمیم به نیمکت‌نشین کردن کاپیتان تأثیرگذار تیمش به جهت باز گرداندن کفه ترازو به سمت تیمش این بازیکن را در همان دقایق آغازین بازی با نفت مسجد سلیمان برای گرم کردن و ورود به ترکیب فرا خواند. فرهاد زودتر از آنچه تصور می‌شد فهمیده بود که حضور دشتی در پست گوش راست چه اشتباه مهلکی بود و کوشید در کمترین زمان ممکن بار دیگر کاپیتان را در پست خودش بازی دهد. تأثیرگذاری وریا در گل دوم استقلال نشان داد که نقش این بازیکن تا چه اندازه در استقلال حیاتی و مهم است. وریا در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان با اینکه فقط یک نیمه فرصت عرض‌اندام داشت اما با اصرار و سماجت خود در نهایت توانست پایه‌گذار گل پیروزی بخش تیمش باشد.

جایگاهی که وریا در ترکیب استقلال یافته، دست نیافتنی می‌نماید و حضور این بازیکن در دربی بدون شک خیال فرهاد را از پست گوش راست آسوده خواهد کرد. غفوری که سابقه گلزنی دردربی را دارد می‌تواند در این بازی فوق مهم نیز گلزن یا گلساز باشد به شرط آنکه در وضعیت مناسب روانی گام به این میدان بگذارد.

به گزارش ایلنا،برخی اعتقاد دارند که نیمکت‌نشینی آن روز تا حدی وریا را آزرده خاطر کرده اما کاپیتان هرگز درباره این استدلال سخنی به میان نیاورد تا این احتمال از ذهن پاک شود که او از نیمکت‌نشینی مقابل نفت ناراحت بود. با این وجود اما اعلام جرم علی خطیر علیه کاپیتان استقلال ممکن است روح و روان این بازیکن را در آستانه بازی با پرسپولیس به هم بریزد واو را دچار مشکلاتی کند. روز گذشته شکایتی که معاون سابقه علیه وریا مطرح کرده بود با ارسال احضاریه دادگاه وارد فاز جدی‌تر شد تا مشخص شود اختلاف این دو احتمالاً در همان دادگاه فرهنگ و رسانه بررسی خواهد شد نه جای دیگر!

اینکه چرا احضاریه به وریا غفوری درست 3 روز مانده به برگزاری دربی به دست او می‌رسد سؤالی است که به درستی نمی‌توان پاسخی برایش یافت. یقیناً خود خطیر در زمانبندی ارسال احضاریه هیچ دخل و تصرفی نداشته و این بازپرسی تهران است که زمان ارسال احضاریه را تعیین می‌کند اما احتمالاً اگر زمان طرح شکایت قدری عقب‌تر بود یا حتی خطیر آن را به بعد از این بازی مهم موکول می‌کرد، در این برهه حساس خبری با مضمون طرح شکایت معاون سابق علیه کاپیتان در رسانه‌ها شکل نمی‌گرفت. به هرحال برای قاطبه رسانه‌ها نیز این سؤال مطرح است که چرا در چنین زمانی شکایت یک استقلالی علیه کاپیتان این روز‌های استقلال به دستش رسیده. ماجرای شکایت خطیر علیه وریا نگرانی‌هایی از دید هواداری نیز برای استقلال به وجود آورده است. روز گذشته نقد‌های بسیاری از سوی هوادارن در فضای مجازی به خطیر شد و حتی عده‌ای بد و بیراه هم گفتند اما این ماجرا با نمایش خوب وریا در بازی ظهر پنجشنبه لااقل از لحاظ فنی‌ می‌تواند برای استقلال ختم به خیر شود. وریا ظرفیت بدل شدن به یکی از بهترین بازیکنان این میدان را دارد. او این روزها به لحاظ آمادگی روی ابرها سیر می‌کند. وریا بازیکنی است که در سال‌های اخیر رشد محسوسی داشته و هر سال از حضورش در استقلال گذشته آماده و آماده‌تر شده است. موهبتی همچون وریا بی‌شک عصای دست هر مربی‌ در استقلال خواهد بود و تردیدی نیست که فرهاد مجیدی نیز حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید