دو فضای شهری تهران به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند نامگذاری شدند

    کد خبر :795257

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو مجموعه ورزشی در پایتخت به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند خبر داد.

حجت نظری با تبریک فرا رسیدن سال 1400 و آرزوی سلامتی برای مردم ایران و تهران گفت: امیدوارم سال جدید، سالی پر از سلامتی، برکت و توسعه و پیشرفت برای مردم ایران باشد.

نظری با بیان اینکه در سال 99 کرونا جان‌های زیادی را از هموطنانمان گرفت، افزود: همدرد مردم عزیز و به خصوص آنان که عزیزی را از دست داده‌اند، هستیم و امیدواریم که سال 1400 سال ریشه‌کنی این ویروس هم باشد.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان درپی ابتلا به کرونا تصریح کرد: مدیریت شهری پایتخت در دوره پنجم توجه به مفاخر و مشاهیر شهر و کشور را در دستورکار خود قرار داده و در همین راستا نیز تاکنون معابر و فضاهای زیادی را به نام بزرگان و مفاخر هنر، وررش و … نامگذاری کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران با تغییر نام دو مجموعه ورزشی به نام زنده یاد مهرداد میناوند و زنده‌یاد علی انصاریان موافقت کرده و مقرر شد تا پس از تصویب در صحن شورای شهر مجموعه ورزشی شکوفه در منطقه 14 و محله غیاثی به نام علی انصاریان و مجموعه باغ گلستان در منطقه 10 و تقاطع خیابان رودکی و کمیل به نام مهرداد میناوند نامگذاری شود.

نظری دلیل این نامگذاری را نزدیکی این مجموعه های ورزشی با محله کودکی و به دنیا آمدن این افراد دانست و گفت: در بهار 1400 تمام مراحل این نامگذاری‌های طی خواهد شد و من امیدوارم بتوانیم با این اقدام نام و یاد این دو عزیز را گرامی بداریم.

منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید