به گزارش رکنا، رسیدگی به این جنایت تکان دهنده از 2 سال قبل در یکی از محله های رباط کریم با مرگ مشکوک یک نوزاد 8ماهه شروع شد.

آثار به جا مانده در ناحیه گردن و گلوی نوزاد نشان می داد این کودک در اثر خفگی جان باخته است کارآگاهان جنایی با دستور بازپرس کشیک قتل رسیدگی به این پرونده را در جالی دردستور کار خود قرار دادند که عموی خانواده پس از مرگ نوزاد از خانه برادرش گریخته بود.

تحقیقات جنایی زمانی قوت گرفت که گزارش پزشکی قانونی تکمیل شد و فرید 39سال تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا اینکه دو ماه قبل کارآگاهان پس از تحقیقات گسترده توانستند عموی متواری را دریکی از شهرستانهای کشور بازداشت کنند.

اعتراف به قتل برادرزاده 8 ماهه

این متهم پس از دستگیری خیلی زود لب به اعتراف گشود و قتل برادرزاده 8 ماه اش را فاش کرد.

ای متهم در بازجویی ها گفت: چند ماهی بود که به خاطر از دست دادن پدرو مادرم و برادرم له شدت ناراحت بودم تا اینکه شروع به مصرف شیشه کردم .

روز حادثه خانه برادرم بودم برادرزاده گریه می کرد او را به آغوش گرفتم و گفتم که آرامش می کنم به اتاق دیگری رفتم درحالیکه داشتم مواد مصرف می کردم دچار توهم شدم برادر زاده شروع به گریه کرد او را مثل یک حیوان تصور کردم و بعد با شنیدن گریه هایش او را خفه کردم  من اصلا در آن شرایط نفهمیدم چه کار کردم الان به شدت پشیما22222ن هستم .