صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ آذر ماه

    کد خبر :871795
صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۲۸ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد ۶۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۷۹۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۴۳ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵۹۱ واحد در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۳۸۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شپدیس و خودرو سه نماد تاثیر گذار در شاخص بورس در این دقایق هستند. کالا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این لحظات است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۲ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۶۴ واحد قرار گرفت. سه نماد فرابورس، زاگرس و آریا نیز پرتراکنش ترین نماد‌ها در فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۶۵۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۱۳۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۶۵ واحد در ارتفاع ۳۴۵ هزار و ۸۱۲ هزار واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴۹ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۳۶ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، فرابورس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. در این دقایق ۲۷ نماد در صف خرید و ۱۱۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۸ هزار و ۶۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۸۸۵واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۹۲۹ واحد بر روی پله ۳۴۵هزار و ۴۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. کالا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۷۹ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۱۲۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۲۶۱ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۶۴۵ واحد در ارتفاع ۳۴۴ هزار و ۳۳۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته‌اند.

کالا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۱۰ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۷۵ واحدی قرار گرفت. زاگرس، آریا و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق گذاشته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۳ هزار و ۸۷۲ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۲ واحدی ایستاد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید