صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

    کد خبر :887445
صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۹۲۴ هزار تومان رسید.که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۹۶ هزار تومان افزایش یافت.

امروز شنبه (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۴۰ قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۱ میلیون و ۹۲۴ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته(پنجشنبه ۲۱ بهمن ) ۲۹۶ هزار تومان افزایش یافت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۳۰۴ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۱۰ هزار تومان گران شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۳۰ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۵ هزار تومان گران شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۵۸ دلار اعلام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید