شایعات «حسن کچل» تکذیب شد

    کد خبر :586005

امید اسدی تهیه کننده و کارگردان و رضا رویگری بازیگر نمایش «حسن کچل» تمام شایعات پیرامون این نمایش را تکذیب کردند.

امید اسدی تهیه کننده و کارگردان نمایش «حسن کچل» گفت: اجرای نمایش «حسن کچل» که از ۹ مرداد ماه آغاز شده است و تا اواسط شهریور ماه در تماشاخانه ایران تماشا ادامه دارد بعد از دو روز وقفه (در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴) مرداد از روز سه شنبه ۱۵ مرداد ماه از سر گرفته می شود.

وی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: شایعاتی مبنی بر توقیف نمایش «حسن کچل» و یا بیماری رضا رویگری توسط برخی رسانه ها پخش شده است که من همه این شایعات را تکدیب می کنم. در واقع برای یکی دیگر از بازیگران نمایش نه رضا رویگری، مشکلی پیش آماده است که باعث ایجاد این وقفه دو روزه در اجرای نمایش شد.

رضا رویگری بازیگر و خواننده نمایش «حسن کچل» نیز درباره شایعات پیش آمده توضیح داد: از زمانی که مشخص شد من در نمایش «حسن کچل» حضور دارم شایعاتی شکل گرفت که من نمی توانم کار کنم و کسالت دارم و خیلی سعی کردند تا از حضورم در این نمایش جلوگیری کنند اما من این شایعات را از اساس تکذیب می کنم.

این هنرمند در پایان گفتگو بیان کرد: همین جا اعلام می کنم که حال من خوب است و آماده شروع دوباره نمایش هستم تا به عنوان بازیگر و خواننده ایفای نقش کنم و هیچ مشکلی برای کار کردن ندارم. افرادی که این شایعات را درست می کنند از حضور من در عرصه هنر ناراحت هستند.

نمایش «حسن کچل» نوشته زنده یاد علی حاتمی به تهیه کنندگی و کارگردانی امید اسدی از سه شنبه ۱۵ مرداد تا اواسط شهریور هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه ایران تماشا واقع در میدان فردوسی، بین پل کالج و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، کوچه سمنان اجرا می شود.

در این نمایش رضا رویگری، علی فتحعلی، امید اسدی، عباس بهمنش، داود اسدالهی، بیتا بزم آور، تارا کریمی، آوا اصیلیان، زهرا فلاح، علی حیدری، محمد حسن مسعودی، علی اصغر ایزی، بابک اکبری، ساغر صمدی و متین محجوب ایفای نقش می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید