شاسی بلند پرچمدار بی وای دی Tang DM-p معرفی شد/ یک شاسی بلند هیبریدی

    کد خبر :916290

بی وای دی Tang DM-p همانطور که گفته شد یک شاسی بلند پرچمدار بوده که در کنار متریال باکیفیت از پیشرانه هیبریدی هم برخوردار است تا در صورت عدم وجود سوخت بنزینی بتوان از حالت الکتریکی بهره گرفت.

بازتاب-BYD چینی که فولکس واگن را از 3 خودروساز گران قیمت جهان حذف کرد، قصد کاهش سرعت ندارد: BYD در حال آماده شدن برای عرضه چند محصول جدید به طور همزمان است که یکی از آنها Tang DM-p خواهد بود. کراس اوور هیبریدی پرچمدار این شرکت هنوز قیمتی ندارد، اما عکسی از فضای داخلی این محصول جدید منتشر شد. طراحی و متریال اتومبیل لوکس به نظر می‌رسند.

بررسی‌کنندگان خاطرنشان می‌کنند که تفاوت خاصی با خودروی برقی تمام عیار BYD Tang وجود ندارد، اما این مدل هیبریدی بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. البته در عین حال مهم است که از نظر تجهیزات نسبت به یک ماشین الکتریکی تفاوت چندانی نداشته باشد.

در کابین داخلی BYD Tang DM-p بیش از شش صندلی مجزا با تزئینات چرم Nappa، تهویه و گرمایش مستقل، یک نمایشگر بزرگ در پنل جلو و یک صفحه نمایش کوچک‌تر دیگر در دسته ابزار مجازی، رانندگی بسیار متفاوت دستیاران، یک سانروف پانوراما بزرگ را نشان می‌دهد.

به گفته یک منبع چینی، در نسخه تاپ، پیشرانه 490 اسب بخار وجود دارد که در حالت الکتریکی 100 کیلومتری برد حرکتی ارائه می‌دهد. شتاب این شاسی بلند نیز به 4.3 ثانیه می‌رسد. البته ظرفیت باتری نسخه تاپ مشخص نشد اما گفته شده در حالت الکتریکی کامل برد 215 کیلومتری دارد و در صورت پر بودن باک بنزین نیز در کنار پیشرانه الکتریکی مجموعا 1000 کیلومتری به حرکت در خواهد آمد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید