شاسی‌بلند حیرت انگیز ب ام و +عکس

    کد خبر :107320

به نظر می‌رسد ساخت و توسعه خودروی زیبا، لوکس و کاربردی X7 هنوز برای بی‌ام‌و کافی نیست و مقامات این شرکت قصد دارند با ساخت مدلی بهتر و توسعه‌یافته‌تر به سراغ مدل احتمالی X8 بروند. خودرویی که احتمالا رقیب لوکس و مدرنی مانند بنتایگا شود.

به گزارش بازتاب به نقل از عصر ایران، نمایش شاسی‌بلند غول‌پیکر X7 در فرانکفورت می‌تواند پیش‌نمایشی برای ظهور یک خودروی باابهت X8 باشد درخشش خیره کننده مدل مفهومی آی‌پرفورمنس را کمرنگ کند.

اما برند بی‌ام‌و در خصوص نسخه تولیدی خود بسیار مطمئن است و X8 قرار است با ملاحظات فوق لوکس ساخته شود.

یک منبع ناشناس در بی ام‌و اعلام کرده که بحث‌های جدی برای تولید X8 همچنان بین مقامات این برند ادامه دارد. از طرفی به نظر می‌رسد کانسپت X7هنوز به تائید جهانی نرسیده است و با این وجود بی‌ام‌و انتظار دارد فروش این محصولش در بازارهایی مانند چین، آمریکا و روسیه طوفانی ظاهر شود. بازارهایی که اشتیاق بیشتری را به SUV های لوکس و بزرگتر نشان می‌دهند.

با این وجود به نظر می‌رسد، پیش‌فرض‌های ارائه شده برای X8 در محدوده خودروهایی مانند X2 ، X4 یا X6 قرار گیرد.

هیلتگراد ولتمان معاون ارشد بی‌ام‌و در این خصوص گفت: لوکس بودن خودروها آنقدر برای ما اهمیت دارد که ما برای خودروهای سری 7 و 8 و مدل X7 هویت بصری جداگانه در نظر گرفتیم. این لوکس‌های مدرن برای مشتریانی ارائه شده که خواهان دریافت چیزی بیشتر از یک خودروی اسپورت کاربردی هستند.

 

 

با وجود اینکه جزئیات زیادی از این خودرو در دسترس نیست، کارشناسان بر این باورند که X8 های آتی بی‌ام‌و برای رقابت با بنتایگاهای بنتلی آماده خواهند شد. برندی که به لوکس‌سازی در جهان شهر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید